Na posmrtne ostanke preminulih na letališču v Džakarti čakajo sorodniki. Reševalci so sicer po poročanju francoske tiskovne agencije AFP razkrili, da so trupla močno poškodovana. Prepeljali so jih v bolnišnico, kjer jih bodo skušali identificirati.

Zaenkrat so reševalci ostanke trupel spravili v 16 vreč, pet so jih že prepeljali v Džakarto. Zaradi slabega stanja trupel pa opozarjajo, da bi lahko bili v kateri od vreč posmrtni ostanki več kot ene osebe.

Danes sta v Džakarti pristali tudi dve ruski letali z zdravniki in strokovnjaki, ki bodo indonezijskim oblastem pomagali pri preiskavi. Skupno bo v državo prispelo 73 ruskih strokovnjakov, od tega 37 mehanikov. Ruske oblasti so sprožile tudi posebno preiskavo v Moskvi, ki se bo osredotočila na ugotavljanje morebitnih kršitev varnostnih standardov.

Ponesrečeno letalo superjet 100, ki lahko sprejme do 100 potnikov in prevozi razdaljo do 4600 kilometrov, je namreč velik up ruske letalske industrije, s katerim si želi Rusija zagotoviti tržni delež na trgu srednje velikih letal. Letalo je strmoglavilo na poletu v okviru predstavitvene turneje za morebitne kupce v šestih azijskih državah.

Reševalci medtem še naprej iščejo tudi črni skrinjici letala, ki bi lahko razkrili več o vzrokih strmoglavljenja. Zaenkrat ostaja skrivnost, zakaj je posadka letala prosila kontrolni stolp za dovoljenje za spust s 3000 metrov na 1800 metrov, preden je na območju gorske verige Salak letalo izginilo z radarja.

Po navedbah predstavnikov indonezijskega prometnega ministrstva se je letalo v tem času približevalo vojaški bazi, ki jo je morda pilot želel pokazati potnikom. Oblasti poudarjajo še, da je v bližini vojaške baze nizko letenje povsem varno, zato je nadzorni stolp spust tudi odobril. Kaj se zgodilo zatem, pa zaenkrat ostaja skrivnost.