"Letalo je z radarjev izginilo v bližini vulkana Salak pri mestu Bogor nedaleč od Džakarte. Še vedno ga iščemo in ne moremo potrditi, ali je strmoglavilo," je pojasnil Gagah Prakoso, predstavnik indonezijske agencije za zaščito in reševanje.

V okolici 2200 metrov visokega vulkana, v bližini katerega je letalo izginilo, sedaj poteka obsežna reševalna akcija, v kateri sodeluje več sto reševalcev, policistov in vojakov.

Zaradi gostih oblakov in močnih vetrov sta se dva helikopterja, ki so ju poslali na prizorišče, že morala vrniti, navaja nemška tiskovna agencija dpa. Reševanje iz zraka naj bi se zato nadaljevalo v četrtek, reševanje na kopnem pa še poteka in naj bi trajalo celo noč.

Letalo je vzletelo z letališča Halim Perdanakusuma na vzhodu Džakarte okoli 14. ure po lokalnem času. Ob 14. uri in 50 minut je z višine 3000 metrov padlo na okoli 1800 metrov, so po navedbah francoske tiskovne agencije AFP še sporočili iz agencije za zaščito in reševanje.

Vodja civilnega letalstva na indonezijskem prometnem ministrstvu Bakti je sporočil, da je bilo letalo na drugem predstavitvenem letu, potniki na njem pa so bili povabljeni gostje.

Poročila o tem, koliko potnikov je bilo v času izginotja na letalu, se sicer razlikujejo, bilo naj bi jih med 48 in 50. Med potniki naj bi bili povabljeni predstavniki lokalnih letalskih družb, več diplomatov z ruskega veleposlaništva in novinarji, poroča ameriška tiskovna agencija AP.

S potniškim letalom suhoj superjet, ki lahko sprejme do 100 potnikov in prevozi razdaljo do 4600 kilometrov, si Rusija želi zagotoviti tržni delež na trgu srednje velikih letal, kjer ji konkurenco predstavljata brazilska družba Embraer in kanadski Bombardier.

Po prvem poletu leta 2008 se je večkrat zgodilo, da je imelo letalo zamude. Kljub temu ga za zdaj uporabljata največji ruski letalski prevoznik Aeroflot in armenska letalska družba Armavia, naročili pa so ga tudi v nekaterih drugih letalskih družbah v Rusiji in drugod po svetu.