"Storitev bodo uporabljali po pričakovanjih predvsem mladi, ki jim je ta način komuniciranja blizu, ter seveda naglušni in gluhi, ki to odločitev še posebej pozdravljajo," je pojasnil vodja Centra za obveščanje RS Boštjan Tavčar.

V preteklosti je bila številka namenjena zgolj govornim klicem, kasneje so ji začeli dodajati druge storitve, med njimi tudi prikaz lokacije kličočega, kar pomaga zlasti pri skrajšanju odzivnega časa in časa reševalne akcije, kasneje so začeli načrtovati storitve za gluhe in naglušne, sledila je wap 112, pošiljanje sporočil, v prihodnosti pa bodo vzpostavili tudi video klic v sili, so v preteklosti že napovedali na Centru za obveščanje RS.

Enotna evropska številka 112 za klic v sili je skupna za vseh 27 držav v Evropski uniji in se uporablja za brezplačen dostop do vseh reševalnih služb, v Sloveniji številko za klic v sili uporabljamo od leta 1997, prva pa jo je uvedla Švedska.

Na Upravi RS za zaščito in reševanje so v preteklosti ob dnevu te številke že poudarili, da je 112 hrbtenica celotnega sistema varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami, saj je dosegljiva skozi vse leto in 24 ur na dan, klic nanjo pa je omogočen z vseh vrst telefonov in je brezplačna.