Sama ponudba je del povračila denarja vsem potnikom, ki so bili na usodni petek 13. na Costi Concordii, če seveda ti "želijo ostati zvesti podjetju". Seveda potniki, med katerimi so mnogi izgubili ogromno premoženje, želijo veliko več kot le popust pri nadaljnjih križarjenjih.

Preživeli se nameravajo združiti tudi v Miamiju, kjer je sedež podjetja Carnival, in tam vložiti skupinsko tožbo, v kateri bodo zahtevali izplačilo odškodnine v višini 160 tisoč dolarjev (124 tisoč evrov) na vsakega potnika.

Če bi morali takšen znesek izplačati vsem 3206 potnikom, bo Carnival "olajšan" za 513 milijonov dolarjev (400 milijonov evrov). Podjetje za največjo pomorsko katastrofo po potopu Titanika obtožuje kapitana Francesca Schettina. Ta sicer zdaj s prstom kaže na podjetje Costa Cruises, ki naj bi zaradi dobrega oglaševanja domnevno spodbujalo plovbo tako blizu obale.

Zelena luč za prečrpavanje

Italijanska civilna zaščita je danes dala zeleno luč za začetek prečrpavanja skoraj 2400 ton goriva iz ladje Costa Concodria, ki je pred dobrim tednom nasedla pred toskansko obalo. Gorivo namreč predstavlja veliko nevarnost za okolje, prečrpavanje pa naj bi trajalo skoraj mesec dni.

Prečrpavanje bo izvajala nizozemska družba Smit, ki bo delo začela v torek zjutraj, so povedali predstavniki italijanske obalne straže. Gorivo bodo prečrpavali v posebno ladjo, hkrati pa bodo v Costo Concordio črpali vodo, da bi ohranili ravnotežje plovila. Obenem bodo zavarovali okolico ladje, če bi slučajno prišlo do izlitja goriva.

Obalna straža je dovoljenje za začetek črpanja izdala, potem ko so potrdili, da je ladja stabilna in da ni nevarnosti, da se potopi.

Reševalci našli še dve trupli

Hkrati s prečrpavanjem goriva se bo nadaljevalo tudi iskanje pogrešanih. Danes so reševalci našli še dve trupli, s čimer se je skupno število smrtnih žrtev nesreče povzpelo na 15. Še vedno pa pogrešajo najmanj 17 ljudi.

Preberite še:

Costa Concordia z neprijavljenimi potniki?

Kapitan v pogovoru z obalno stražo: "Zadnji bom, ki bo zapustil ladjo"

Kapitan: Čeri sem se izognil že večkrat, tokrat sem pri zavoju očitno zamudil

Transkript: Kako se je kapitan Schettino izmikal ukazom, naj se vrne na ladjo