Sašo Baričevič z Atosom. (Foto: Dragica Manfreda)
- Oglas
Baričevič naj bi imel v stanovanju imel tri pse, živel pa naj bi sam. Policisti naj bi po prihodu enega psa ustrelili, eden je pod nadzorom., enega pa še iščejo.
V stanovanju na Oražnovi so trenutno policisti, prispeli pa so tudi uslužbenci ljubljanskega živalskega vrta z orožjem za uspavanje živali.
Bulmastifi Saša Baričeviča so marca leta 2006 napadli in hudo poškodovali 36-letnega Tržičana Stanislava Megliča, isto leto julija pa še lažje poškodoval pasjo inštruktorico. Po zadnjem napadu je Baričeviču, ki je lastnik postal po smrti upokojene zdravnice Zore Roter, pse zasegel veterinarski inšpektor. Bulmastife so odpeljali v zavetišče Gmajnice, kjer so bili do 23. julija leta 2009.
Kot smo poročali v Dnevniku lansko leto je veterinarski inšpektor kar trikrat odredil usmrtitev bulmastifov Yoj in Atlasa, vendar je ministrstvo za kmetijsko, gozdarstvo in prehrano 22. junija leta 2009 njegovo odločbo razveljavilo in odločilo, da se psa pod določenimi pogoji lahko vrneta k lastniku Saši Baričeviču.
Dnevnik.si






















































kislec torek, 02.02.2010 ob 18:41
Vse se vrača, vse se plača.
Krivica torek, 02.02.2010 ob 20:02
Glavni krivec tega umora je MILAN POGAČNIK minister ki je mimo predpisov in mimo strokovnih mnenj vrnil pse ki so dokazano že morili, namesto da bi jih dal postreliti.
Krivi so tudi korumpirani "strokovnjaki" ki so izdelali falsifikat strokovnega mnenja: ALENKA ČERNE., iz Ljubljane Pod hribom, MARJAN KASTELIC veterinar iz Rožne doline in FRAN ŠTERMAN iz Černetova ulice v Ljubljani. Kriminalna združba je proti plačilu izdelala falsifikate strokovnih menj, na ministerstvu pa so te dokumente uporabili za razveljavitev naloga za odstrel. Upam da se vsi udeleženi "strokovnjaki" sramujejo.
V pravnih državah (nemčija), so takšne pse po nekaj umorov otrok in mimoidočih na osnovi zakona k iga je v pod nujno sprejel parlament, preprosto postrelili in prepovedali rejo.
V naši državi, vsak drogeraš diler, kriminalec ali preprosto norec (kot je bila Zora Roter) lahko redi morilske pse dresirane da koljejo, in po prosto pobijajo, nedolžne mimoidoče, otroke, manjše privezane pse..
GROF THURN torek, 02.02.2010 ob 20:22
Krivica, te podpiram v tej izjavi.
člen133 torek, 02.02.2010 ob 20:44
Točno tako! Se podpišem. Imeti napadalnega psa, je enako kakor imeti v roki revolver, zamižati in streljati okoli sebe.
Gris torek, 02.02.2010 ob 22:38
Tukaj pa se popolnoma strinjam.
Zadeva je presunljivo tragična v svoji predvidljivosti. K "sreči" žrtev tokrat ni nedolžni mimoidoči.
mnenje torek, 02.02.2010 ob 23:51
Bravo! Lepo povedano!
svatne torek, 02.02.2010 ob 18:44
To je pa že preveč. Popolnoma nora država, idiotski oblastniki! Kdo bo naredil končno red?
kryxy torek, 02.02.2010 ob 18:48
Ej, pacient, goni se v tretji rajh, edino tam lahko najdeš srečo.
abobek torek, 02.02.2010 ob 18:53
pravosodje na višku ,zmotnih rasodb
Basillex torek, 02.02.2010 ob 18:56
Pobegnila? Torej sta nekje na ljubljanskih ulicah?!
marker1 torek, 02.02.2010 ob 19:06
Tisti, ki je odredil, da se psi vrnejo, je kazensko odgovoren. Če bi odgovorni vsaj malo gledali Animal Planet, bi videli, da tam (ZDA)vsakega psa, ki je samo malo potencialno nevaren, takoj uspavajo. Uspavajo ga že, če se psa ne da naučiti, da ne brani svoje hrane (izjeme so službeni psi).
sivecelice torek, 02.02.2010 ob 19:09
Človeški idiotizem je brezmejen!
Država tesno sledi, in se ukvarja sama s sabo.
mojster1 torek, 02.02.2010 ob 19:22
A je kdo ( ali bo) kriv ? Ali je bil morda poseg društva za zaščito živali ? Igrice brez meja !
hermes torek, 02.02.2010 ob 19:23
Idiot je pač plačal z življenjem. Žal minister, ki mu je vrnil pse , ne bo plačal?!
Smetar torek, 02.02.2010 ob 19:25
Ja, kakršno življenje, takšna smrt! Psi niso nič krivi, to je že treba poudarit.
obad torek, 02.02.2010 ob 19:31
60 % plače dam vsak mesec za to državo, ki ne uspeva urediti niti najbolj osnovnih stvari, kot je varnost ljudi. Saj ta tip je bil res kreten, da je sploh hotel pse nazaj, vseeno pa bi moralo tukaj leteti nekaj "strokovnjakov", ki so bili vpleteni na VURS-u, Ministrstvu za kmetijstvo in sodiščih. To je sramota, ki še dodatno potrjuje, kakšno etično in moralno dno je ta država in družba. Janša, Pahor in vsi ostali, ki pijejo kri v odgovornih državnih službah od prvega napada, bi se morali ugrezniti v zemljo od sramu.
boškobuha torek, 02.02.2010 ob 19:34
policija mora zdaj kazensko ovaditi odgovorne na ministrstvu za kmetijstvo, ki so vrnili nevarne pse lastniku!
blackfang torek, 02.02.2010 ob 19:35
Odgovorne na in[pektoratih in ministrstvih v arest!
Roky torek, 02.02.2010 ob 19:36
Kdo bi bil odgovoren v primeru, da bi omenjeni psi raztrgali majhnega otroka. Kaj bo potrebno čakat na takšen primer da se stvari uredijo.
xydnevnik torek, 02.02.2010 ob 19:42
Nevarne pse brez razuma puščajo na svobodi,
poštene ljudi z neodtujljivim človeškim dostojanstvom in razumom, pa likvidirajo s pomočjo socialnih, psihiatričnih, policijskih in pravosodnih trikov.
Slovenija, dežela nore oblasti in norih zdravnikov !
Dol s fašisti v Sloveniji !
xydnevnik torek, 02.02.2010 ob 19:43
Nevarne pse brez razuma puščajo na svobodi,
poštene ljudi z neodtujljivim človeškim dostojanstvom in razumom, pa likvidirajo s pomočjo socialnih, psihiatričnih, policijskih in pravosodnih trikov.
Slovenija, dežela nore oblasti in norih zdravnikov !
Dol s fašisti v Sloveniji !
xydnevnik torek, 02.02.2010 ob 19:44
To je še en dokaz, da je v Sloveniji pes več vreden kot človek !
xydnevnik torek, 02.02.2010 ob 19:44
To je še en dokaz, da je v Sloveniji pes več vreden kot človek !
ata_mama torek, 02.02.2010 ob 19:48
Mislim, da je sedaj na potezi ''neodvisno novinarstvo'' da prikaže in dokaže:
-kdo je podpiral Sašota pri trmi s psi
-kdo izmed članov ljubljanskega Lions je stal za vrnitvijo
-kako so potekale urgence na VURS in na referente na MZK
Zanimivo bo branje, ČE BO, a ne?
Krivica torek, 02.02.2010 ob 19:51
Upam da so ga psi matrali počasi počasi, to si namreč zasluži kot lastnik.
Glavni krivec tega umora je MILAN POGAČNIK minister ki je mimo predpisov in mimo strokovnih mnenj vrnil pse ki so dokazano že morili, namesto da bi jih dal postreliti.
Krivi so tudi korumpirani "strokovnjaki" ki so izdelali falsifikat strokovnega mnenja: ALENKA ČERNE., iz Ljubljane Pod hribom, MARJAN KASTELIC veterinar iz Rožne doline in FRAN ŠTERMAN iz Černetova ulice v Ljubljani. Kriminalna združba je proti plačilu izdelala falsifikate strokovnih menj, na ministerstvu pa so te dokumente uporabili za razveljavitev naloga za odstrel. Upam da se vsi udeleženi "strokovnjaki" sramujejo.
V pravnih državah (nemčija), so takšne pse po nekaj umorov otrok in mimoidočih na osnovi zakona k iga je v pod nujno sprejel parlament, preprosto postrelili in prepovedali rejo.
V naši državi, vsak drogeraš diler, kriminalec ali preprosto norec (kot je bila Zora Roter) lahko redi morilske pse dresirane da koljejo, in po prosto pobijajo, nedolžne mimoidoče, otroke, manjše privezane pse..
2xxigor torek, 02.02.2010 ob 19:54
Minister Pogačnik: A spet ga naši levičarji serjejo. To pa ne bo dobro. Človek plača z življenjem zaradi ministra. Sramota.
Krivica torek, 02.02.2010 ob 19:55
P.S. Manjka že ena pomembna akterka v tej zgodbi. Tudi VIDA ČADONJIČ ŠPELIČ je sodelovala v posiljevanju stroke in prava te države pri preprečitvi odstrela teh psov. Ona je bila prva ki je kljub pravnomočni odločbi za odstrel, preprečila dokončno realizacija.
Zanima me, če je že dobor zaslužila, zakaj ni peljala na sprehod po tej ulici svojih otrok?
ata_mama torek, 02.02.2010 ob 19:58
Ta tragična zgodba dokazuje kako lahko trma človeka z zvezami naredi temu bridek konec.
Na srečo tokrat je to doletelo povzročitelja.
AMPAK
Kaj če bi bil to moj otrok?
Kaj če bi bil to vaš otrok?
Kaj če bi bila to moja mama, ali vaša?
Kaj bi potem naredili s tem človekom, ga prepustili pravni državi?
Morda, v sistem v pravni državi, ko smo eni bolj in večina manj enakopravni?
ata_mama torek, 02.02.2010 ob 20:00
JA, tudi jaz mislim tako.
Ampak odgovarjali bi za človeka.
xydnevnik torek, 02.02.2010 ob 20:07
Gre za nesposobnost oblasti v R Sloveniji, za nesposobnost pravilnega mišljenja večine večine večine večine oblastnikov medijev intelektualcev zdravnikov policistov tožilecev sodnikov odvetnikov, to je vse noro.
xydnevnik torek, 02.02.2010 ob 20:07
Gre za nesposobnost oblasti v R Sloveniji, za nesposobnost pravilnega mišljenja večine večine večine večine oblastnikov medijev intelektualcev zdravnikov policistov tožilecev sodnikov odvetnikov, to je vse noro.
xydnevnik torek, 02.02.2010 ob 20:07
Gre za nesposobnost oblasti v R Sloveniji, za nesposobnost pravilnega mišljenja večine večine večine večine oblastnikov medijev intelektualcev zdravnikov policistov tožilecev sodnikov odvetnikov, to je vse noro.
xydnevnik torek, 02.02.2010 ob 20:15
Treba je še povedati: trije psi so v bistvu poklali in ubili tri ljudi: najprej so poklali človeka z Gorenjske, nato indirektno s tem ubili prvo lastnico, ki je žal že pokojna, nato pa so likvidirali sedanjega lastnika.
To se lahko zgodi, ocenujem,samo v Sloveniji, kjer mentaliteta ni na dovolj visoki intelektualni ravni. Kdor je intelektualno nad povprečjem, ga izključijo. To je Slovenija.
Toliko za zdaj
GROF THURN torek, 02.02.2010 ob 20:21
xydnevnik
---------------------
Kapo dol. Če pa je posredni vzrok minister mora jutri odleteti.
eRLy torek, 02.02.2010 ob 20:25
He he, after all ... there is a god!
Čestitam sodniku, ki je vedel, da, če bi takrat dal ubil psa bi bi lastnik (največji krivec) nekaznovan. Sedaj je dobil on in psi svoje.
Zgodba je zapletena, vendar je treba ločiti slabe novice od dobre novice. Če fentajo psiho lastnika psov, potem je to končno dobra novica v zvezi s temi psi! :)
kislec torek, 02.02.2010 ob 20:29
V bistvu je enaka zgodba kot je bila s Plutom.
Tudi njega so strokovnjaki, samo drugi, vrnili na ulice, potem ko je na koščke sesekljal svojo prvo žrtev.
xydnevnik torek, 02.02.2010 ob 20:39
Kislec, prvi si komentiral in do zdaj, zadnjič, pri teh komentarjih, vendar zmotno, tako prvič, kot drugič:
V zadevi Plut je jasno: če nekdo seseklja žrtev, je jasno, da ne spoštuje ne sebe, ne žrtve, da ne spoštuje ne svojega dostojanstva ne dostojanstva žrtve, zato bi moral dobiti dosmrtno ječo. Vse se začne pri neodtujljivem človeškem dostojanstvu in razumu. Tisti, ki ne spoštuje človeškega dostojanstva, je nasilen, to pa je tudi oblast in "stroka" vse vrst.
PipiMali torek, 02.02.2010 ob 21:00
Mislim, da je Pogačnik zrel za odstop. Tudi sicer ga ni nikjer nič videti.
marker1 torek, 02.02.2010 ob 21:25
copy-paste iz Dnevnik 24.7.2009
Kmetijsko ministrstvo je odločilo že tri dni kasneje in potrdilo odločbo VURS, da je treba Atlasa in Yoj, ker da sta za okolico nevarna, humano usmrtiti. To pa se ni nikoli zgodilo, saj je lastnik Saša Baričevič prek odvetniške družbe Senica pravico poiskal tudi na upravnem sodišču, uspel s pritožbo na še dve odločbi veterinarskega inšpektorja, po kateri bi morali njegova psa, ki sta med bivanjem v zavetišču poškodovala tudi inštruktorico, usmrtiti. Nasprotno, dosegel je, da so mu ju 23. junija letos vrnili.
Krivica torek, 02.02.2010 ob 21:38
V demokraciji si lahko vsak državljan privošči svoje veselje. ČE je Gospod Baričević hote uprizoriti svojo verzijo WOODY ALEN ovega "PLAY AGAIN SAM" na temo KO PRIDE LEV (Boštjan Hladnik) je to lepo in zabavno. Problem je nastal ko so on in žena Zora ROTER priredili takšno veselico nič hudega slutečim mimoidočim. Tako so priredili zabavo gospodu Megliču, ki po štirih letih, 30 operacijah in dosmrtni invalidnosti ni dobil niti evra odškodnine.
Na njegovem mestu bi razširil odškodninsko tožbo na Vido Čadonjič, Milana Pogačnika, Alenko Černe..
Bojan torek, 02.02.2010 ob 21:39
... Pogačnik psa vrnil Baričeviču
Kmalu zatem je zdajšnji kmetijski minister Milan Pogačnik podpisal odločbo, s katero je dovolil, da pse vrnejo lastniku, a pod določenimi pogoji. Odločitev je dvignila precej prahu v javnosti (najglasnejši je bil opozicijski SLS), a je minister zatrdil, da je v celoti sledil stališčem sodbe upravnega sodišča in enotnemu mnenju neodvisne strokovne komisije.
http://www.rtvslo.si/crna-kronika/foto-bulmastifi-v-ljubljani-tokrat-raztrgali-lastnika/222684#comments
slovencek torek, 02.02.2010 ob 22:05
Sram me je te drzave. Se cigani bi bili boljsi. V Tivoliju bi Jankovic lahko reskiral enega neprofitnega redarja, saj divjajo psi med otroci in sprehajalci. Ce ni prisotnega neposredno odgovornega je naslednji odgovoren njegov nadrejeni.
Kvantni mehanik torek, 02.02.2010 ob 22:11
Že ko je preminuli lastnik tako vehementno (s sodnim postopkom in prek odvetniške pisarne Senica!) zahteval izročitev psov, sem se resno vprašal o njegovem mentalnem zdravju. Če bi jaz podedoval zverine s takim “historyjem”, bi jih dal po hitrem postopku uspavati, in mislim, da bi vsak slehernik pri zdravi pameti ravnal enako.
.
No, lastnik je zdaj dobesedno dobil, kar je hotel. Pravica izkazica.
.
Je pa incident znova odprl nerešeni problem nedelujoče pravne države in kastriranih nadzornih mehanizmov. Te zveri bi bilo treba uspavati že davno, ko so napadali druge pse, vsekakor pa še dosti pred tem, ko so onega ubogega mimoidočega skoraj požrli pri živem telesu. Tako pa smo videli bizarno kaskado odločitev, ki presegajo domišljijo Monty Pythonovega cirkusa, in v kateri se je pokazala vsa bizarna nemoč vseh odgovornih, od veteriarskih inšpektorjev do samega ministra. Vsi so si izdatno umazali roke, in zdaj naj tudi vsi do zadnjega letijo. Z ministrom vred. Človek ne more verjeti, kako slaba naložba je vzdrževanje naših državnih podsistemov, ki jih mastno plačujemo iz visokih davkov.
.
Jaz sem pred pol leta, ko se je spet malo bolj govorilo o tem, prišel na idejo, da državljani pravico vzamemo v svoje roke. Globa za protipravno usmrtitev živali znaša par sto evrov, in ni ga vraga, da se nas ne bi našlo dovolj, ki bi zbrali toliko, da pokrijemo globo, nato pa bi ob primernem trenutku “srečali” lastnika s psi kje zunaj in pif-paf-pof uredili zadevo v enem zamahu. Nato bi plačali globo. Jaz bi mirne vesti prispeval par deset evrov v ta likvidacijski sklad. Zadeva se je sedaj rešila, a v rahlo bolj bizarnem scenariju, in tisti nori lastnik bi mi bil danes za takšno idejo najbrž hvaležen. Shit happens.
.
Zanimivo bi bilo vedeti, kakšna bo sedaj usoda tistih dveh psov, ki sta trenutno “pod nadzorom”. Komu jih bodo vrnili tokrat?
matejborat torek, 02.02.2010 ob 22:12
Se bo iz te tragične zgodbe kdo kaj naučil? Bo kdo prevzel objektivno oz. subjektivno odgovornost?
Pojasnilo:
Subjektivna (krivdna) odgovornost je odgovornost storilca za posledico, ki jo je povzročil namenoma (storilec je vedel, da bo taka posledica nastala in je želel, da nastane) ali iz malomarnosti (storilec posledice ni želel, vendar je vedel ali bi moral vedeti, da lahko nastane). Zakon določa, da kdor drugemu povzroči škodo, jo je dolžan povrniti, razen če dokaže, da je škoda nastala brez njegove krivde.
Pri objektivni odgovornosti pa se krivda ne ugotavlja. Za določene stvari ali dejavnosti, iz katerih izvira večja škodna nevarnost za okolico izhaja odgovornost (ne glede na krivdo) iz zakona ali pa se stranki o tem dogovorita (garancija).
Janez28 torek, 02.02.2010 ob 22:25
V Butaliji je vse mogoče... Zdaj naj tiste "veze" poskrbijo, da bosta čez čas preostala psa še koga ubila.
Bojan torek, 02.02.2010 ob 23:22
Preostala 2 psa od 4 so tudi že evtanazirali...
mbluma sreda, 03.02.2010 ob 09:03
vse tri sem videl odnesti v vrečah.hvala bogu.me je bilo pošteno strah,da je kaj resnice v stavku,da tretjega psa še iščejo.
brejvhart torek, 02.02.2010 ob 23:58
Te pse bi mrali zakonsko opredeliti kot orožje. Če tvoji psi poškodujejo nekoga, pse postrelit, ti pa odgovarjaš za umor (ne uboj). Bomo videli, koliko jih bo še gojilo te mrcine.
Harlem sreda, 03.02.2010 ob 06:06
Te pse je treba spustit v drzavni zbor....
NATAWE četrtek, 04.02.2010 ob 20:51
Zakaj Pogačnik?
Vse niti povezane s takšno nesposobnostjo so v rokah direktorice VURSA Vide Čadonič Špelič
Več podrobnosti lahko preberete tukaj:
http://www.facebook.com/group.php?gid=271260281209&ref=mf
NATAWE četrtek, 04.02.2010 ob 20:57
Kvantni mehanik!
Tvoj problem je v tem, ker vidiš krivce v živalih in ne butastih ljudeh. Ljudje so tisti, ki so iz teh živali naredili zverine in ne obratno! In zdaj bodo kaznovane živali in ne ljudje? Ne rečem, če so psi tako agresivni mi je jasno, da se jih mora dati uspavati, vendar bi moral tisti, ki jih je sploh NAREDIL TAKO AGRESIVNE, plačati tako globo, da si še "p" od psa ne bi več nikoli privoščil.