Izvršni direktor letalske družbe Air France, Pierre-Henri Gourgeon, je sporočil, da je letalo Airbus A330-200 okoli 2. ure zjutraj, tri ure po vzletu iz Ria de Janeira, imelo težave s turbulenco. Sistem v letalu je po turbulenci vzdrževalnim računalnikom družbe Air France poslalo poročilo, iz katerega je bilo možno razbrati, da „je bilo več delov opreme poškodovane“.

Letalo, ki je letelo na višini 10.668 metrov z 838 kilometri na uro, je vzdrževalnim računalnikom prav tako poslalo opozorilo, glede padca tlaka v letalu, so sporočile brazilske letalske sile. Zadnji kontakt z letalom je bil ob 2.33 uri. Po predvidevanjih naj bi problemi z električnim sistemom povzročili katastrofalno odpoved vseh kontrol v letalu.

Nekateri strokovnjaki so dejali, da je odpoved električnega sistema lahko povzročila strela, saj naj bi letalo letelo skozi nevihtne oblake v bližini ekvatorja. Upokojeni pilot John Cox je za CNN dejal, da zaradi varnosti večina letal ne leti skozi nevihto, pač pa jo poskuša obiti. Strela ponavadi udari v najbolj oster del letala, kot je konica kril. Ogromna količina električne energije nato potuje po letalu, običajno do repa. Včasih pa visoka napetost poškoduje električne naprave, še posebej, če niso dobro ozemljene.

Po mnenju strokovnjaka za aeronavtiko, Johna Hansmana, bi strela lahko prekinila stik med letalom in zemljo. Kieran Daly pa v Hansmanov scenarij dvomi, saj bi strela po njegovem mnenju „prej zanetila ogenj ali naredila luknjo v truplo letala“. „Morda je bila ključna informacija prav padec tlaka v letalu,“ je še dodal.