Hedegaardova je v pogovoru za današnjo izdajo francoskega dnevnika Les Echos po poročanju francoske tiskovne agencije AFP dejala, da omenjeni davek ne imel večjih finančnih posledic za letalske družbe.

Vodilne evropske letalske družbe so namreč prejšnji mesec Evropsko komisijo opozorile, bodo zaradi davka na izpuste ogljikovega dioksida utrpeli večjo finančno škodo, kar bo povzročilo izgubo na tisoče delovnih mest. Kitajska je zaradi uvedbe davka že odpovedala naročila letal pri Airbusu.

Ocena Hedegaardove glede finančnih posledic novega davka je sicer precej nižja od prejšnjih ocen, ki predvidevajo, da bodo stroški pri povratnih poletih na dolge proge za letalske prevoznike višji med štirimi in 24 evri na potnika. Nobeni od letalskih družb sicer do leta 2013 ne bo izdan račun za proizvedene emisije. Ta bo namreč pripravljen na podlagi letošnjih izpustov.

Uredba EU, ki je začela veljati s 1. januarjem, določa, da morajo vsi letalski prevozniki, ki letijo čez njeno območje, plačati za emisije, ki jih ob tem proizvedejo. Unija želi z uredbo spodbuditi letalske družbe k zmanjševanju emisij, in sicer da bodo preklopili na okolju bolj prijazne vire energije ali pa zmanjšali porabo goriva.