Mladostniki, stari od 13 do 17 let, brez poprejšnjih znakov težav z obnašanjem, razdeljeni v dve skupini, so igrali nasilno igro (z oznako T) Medal of Honor: Frontline in nenasilno dirkaško igro Need for Speed: Underground. Pri igralcih nasilne igre je bila možganska aktivnost v majhnem možganskem centru čustev večja, kar je povzročilo čustveno vzburjenje igralcev, prav tako pa je bila aktivnost v primerjavi z igralci, ki so igrali nenasilno igro, zmanjšana v prefrontalnem delu možganov, ki je povezan s kontrolo in koncentracijo.

Profesor radiologije iz univerze v Indianapolisu Vincent Mathews pravi, da igranje nasilnih videoiger kratkoročno različno vpliva na funkcionalnost možganov, drugače kot pa igranje vznemirljivih, toda nenasilnih iger.

V industriji videoiger se na leto obrne več kot 13 milijard ameriških dolarjev in večina poskusov omilitve nasilja v igrah ni uspešna, čeprav na ameriških sodiščih trenutno poteka kar nekaj procesov.