Uporaba interneta v Sloveniji je še naprej v porastu in jasno je, da to postaja tudi pri nas eden najpomembnejših medijev. Po podatkih zadnje raziskave merjenja obiska spletnih strani v Sloveniji, krajše MOSS, je slovenske portale oktobra letos, ko je bila meritev izvedena, obiskalo 2,23 milijona ljudi, od tega 42 odstokov iz tujih IP stevilk.

Na vrhu 24ur.com, Dnevnik.si raste

Dnevnik.si je v tem obdobju zabeležil pomembno rast, saj se mu je doseg v primerjavi z zadnjo meritvijo povečal za 71 odstotkov in ga sedaj po uradnih podatkih na mesec obišče 205.280 različnih obiskovalcev. Na vrhu je portal 24ur.com (810.459), sledijo pa Najdi.si (782.941), Siol.net (584.991), RTV Slo (511.046) in Bolha.com (391.361).

Dnevnik.si je med 114 spletnimi mesti, ki so sodelovale v tej raziskavi tokrat pristal na 13. mestu, med prvih deset pa najdemo še Podnapisi.net, Avto.net, Zurnal24.si, telefonski imenik na spletu in GenSport.com. V tem obdobju se je konkurenca med portali časopisnih hiš izjemno povečala, saj so Žurnal24, Finance, Delo in Dnevnik tako rekoč izenačeni, medtem ko Mladina, InDirekt in Večer že nekoliko zaostajata.

VEČJO TABELO NAJDETE TUKAJ

Urednik Dnevnik.si Milan Slana tako visoko rast obiska pripisuje odličnemu delu uredništva v zadnjih dveh letih in dejstvu, da se je okrog portala Dnevnik.si oblikovala močna spletna skupnost. »Rast obiska spletnega portala Dnevnik.si je posledica vedno boljšega sodelovanja med uredništvom Dnevnik.si in vsemi uredništvi tiskanega Dnevnika. Prav ustvarjalci Dnevnika so tisti, ki so odgovorni za to, da je naš spletni portal v primerjavi s konkurenčnimi mediji vsak dan poln informacij, ki jih je drugje težko najti,« je povedal urednik spletnega portala Dnevnik.si Milan Slana.

Na Dnevnik.si načrtujemo številne nišne spletne projekte

»V naslendjih dneh bo dokončno nadgrajen Poslovni Dnevnik na Dnevnik.si (http://poslovni.dnevnik.si/), saj bodo uporabniki  lahko spremljali dogajanja na ljubljanski borzi v živo, obenem pa so že zdaj na voljo poglobljene analize številnih slovenskih podjetij. Razvoj vsebin na Dnevnik.si se bo nadaljeval, saj že v naslednjih mesecih načrtujemo številne nišne spletne projekte, kar nekaj novosti pa pripravljamo tudi na mobilni platformi. Predvsem pa se bo Dnevnik.si v 2009 še več ukvarjal z uporabniki, saj bomo z interaktivnimi vsebinami še naprej spodbujali sodelovanje z uporabniki, ki bodo deležni številnih akcij in ugodnosti,« je še povedal Milan Slana.

MOSS jesen 2008: Izvedba, metodologija, ključni rezultati

Vzporedne statistike (Google Analitics) kažejo celo 370.000 enkratnih obiskovalcev na Dnevnik.si mesečno, k visokemu obisku pa je pripomoglo tudi oblikovanje posebnega podportala v času parlamentarnih volitev skupaj s prispevki Spletka na kavi na video.Dnevnik.si in dejstvo, da so bile uspešno izpostavljene najbolj odmevne zgodbe ustvarjalcev Dnevnika. Portal se lahko pohvali tudi z v celoti odprtim arhivom od leta 2002 dalje.

MOSS drugo leto vsak mesec

Merjenje MOSS bo drugo leto sicer doživelo nekaj sprememb, saj se merjenje kontinuirano skozi vse leto. Kot je povedal predsednik IO Zoran Savin naj bi se sprememba zgodila od februarja naprej. Od takrat bodo na voljo redni mesečni podatki o obisku portalov. »Lahko bomo spremljali, kaj se s spletnimi mesti dogaja skozi vse leto, saj so nekateri portali močno pogojeni s sezonskimi značilnostmi,« je povedal Savin in napovedal, da je oglaševanje na spletu močno v porastu tudi v Sloveniji. Rast naj ne bi na internetu v letu 2009 po Savinovih besedah zaustavila niti recesija.
V populaciji med 10 in 75 let je bilo v Sloveniji jeseni 2008 65 % rednih uporabnikov interneta, kar pomeni, da se je uporaba tega orodja v zadnjih dveh letih povečala za 20 odstokov.