Victoria Beckham, nekdanja članica skupine Spice Girls, danes pa priznana modna oblikovalka, je s svojo istoimensko znamko dosegla pomemben preobrat. Nekoč tarča posmeha modne elite, danes pa lastnica modno-lepotnega imperija, ki je lani ustvaril rekordnih 133 milijonov evrov (112,7 milijona funtov) prihodkov – kar je 27 odstotkov več kot leto prej.

Njeno podjetje Victoria Beckham Holdings, ki združuje luksuzno modo in lepotno divizijo z ličili, negovalnimi izdelki in parfumi, je v zadnjem letu doseglo hitro rast tako na področju prodaje kot pri prepoznavnosti blagovne znamke.

Victoria Beckham

Njeno podjetje združuje luksuzno modo in lepotno divizijo z ličili, negovalnimi izdelki in parfumi. Foto: Profimedia

Šminka za 43 evrov kot dostopno razkošje

Velik del uspeha gre pripisati lepotni liniji, ki je z dostopnejšimi cenami nagovorila širši krog kupcev. Njena šminka posh, ki stane 43 evrov, velja za »dostopno razvajanje«, medtem ko se prepoznavno črtalo za oči, ki ga prodajajo za 38 evrov, v Veliki Britaniji proda vsakih 30 sekund.

Preobrat se je začel, ko je Victoria postala obraz svoje blagovne znamke – sledilcem na instagramu je začela ponujati videonavodila za ličenje in jim razkrivala trike za ustvarjanje svojega znamenitega videza zadimljenih oči. Poteza se je izkazala za ključno, saj je potrošnicam ponudila bolj oseben stik z izdelki in znamko.

Njeni izdelki so danes na voljo v 230 trgovinah v 50 državah po svetu, vključno z uglednima britanskima veleblagovnicama Selfridges in Harrods, pa tudi na uradni spletni strani podjetja.

Obleke iz krepa in barvna drznost

Na področju mode je največ povpraševanja po obleki iz krepa, vključno s kroji v stilu halj in modeli v živahnih, drznih barvah, ki jih navdihuje sama oblikovalka. Njeno najnovejšo kolekcijo, predstavljeno na pariškem tednu mode, so modni kritiki opisali kot »prebrisano, odraslo in dovršeno«.

Izgube ostajajo, a optimizem raste

Kljub rasti prihodkov je podjetje lani poglobilo izgubo z 252.000 evrov na 1,9 milijona evrov. Od ustanovitve leta 2008 podjetje še nikoli ni poslovalo z dobičkom na ravni celotnega holdinga. Vendar pa je modna divizija letos prvič začela ustvarjati dobiček, kar Victoria vidi kot začetek novega poglavja. »Zdaj lahko resnično začnemo graditi modno hišo, o kateri sem vedno sanjala,« je povedala.

Za stabilizacijo poslovanja sta Victoria in njen mož David Beckham skupaj z investicijskim skladom Neo Investment Partners v holding pred kratkim vložila dodatnih 8,2 milijona evrov – od tega je bilo 3,5 milijona evrov namenjenih modni diviziji, 4,6 milijona evrov pa liniji za lepoto.

Od posmeha do Vogua

Pot Victorie Beckham je vse prej kot običajna. Ko je leta 2009 napovedala, da bo vstopila v modni svet, so jo številni vplivni oblikovalci – med njimi Tom Ford, John Galliano in Alexander McQueen – javno zavračali. Kritiki so dolga leta trdili, da njen modni posel vzdržuje zgolj denar njenega moža. Danes pa med njenimi oboževalci najdemo tudi valižansko princeso, njeni izdelki so redno razprodani,  omenja se jo celo kot možno naslednico Anne Wintour na čelu ameriške izdaje revije Vogue.

»Zvezdnice še naprej nosijo njene obleke, dodatki, kot so torbica dorian in verižice za torbice, so med najbolj zaželenimi,  uspešno pa nagovarja vse demografske skupine – kar je redkost med oblikovalci,« pravi vir blizu podjetja. In kot kaže, je leto 2025 za Victorio Beckham predvsem dokaz, da se vztrajnost, trdo delo in osebna vizija lahko izkažejo za uspešno formulo – tudi v svetu, ki pogosto ne oprošča hitro.

Priporočamo