Vonj je navdihnila sveča iz leta 2020, ki jo je zvezdnica promovirala prek svoje znamke Goop. Sveča, ki jo je igralka poimenovala This Smells Like My Vagina (To diši kot moja vagina), je postala viralna in je bila takoj razprodana. »Ko je sveča prišla na trg, smo jo hoteli takoj kupiti, a je bila razprodana. Zdaj stane več kot 700 dolarjev. To, da je nimamo, je sramota za vsakogar v bendu,« je za medije dejala kitaristka skupine Lauren Hester.

Ker sveče niso dobili, so se v bendu odločili ustvariti svojo različico vonja. Povezali so se s parfumarjem iz Francije, ki je pomagal poustvariti dišavno mešanico glavnih sestavin Gwynethine sveče, ta vonj pa so vnesli v posebno izdajo albuma.

Izdajo vinilnih plošč so poimenovali »goopy edition«. Primerki so bili na spletni strani skupine na prodaj po 150 ameriških dolarjev in so jih hitro razprodali, po en izvod pa je skupina rezervirala še za vsak koncert svoje avstralske turneje, kjer bodo vsakič izžrebali po enega srečneža.

Sveča sicer ni edini bizaren prodajni primerek iz zvezdniških logov. Igralka Sydney Sweeney je ravno pred dnevi na družbenih omrežjih oglaševala trdo milo, prepojeno z njeno dejansko, uporabljeno kopalno vodo. Izdelek, ki je na prodaj od danes, se imenuje Sydney's Bathwater Bliss, zvezdnica pa ga opisuje kot popolno kombinacijo dveh najboljših krajev na svetu: narave in kopalne kadi Sydney Sweeney.

Priporočamo