Nova očala imajo na desni leči zaslon na steklu, ki prikazuje obvestila, navodila in druge aktivnosti, ne da bi vam bilo treba preverjati telefon.
Med prikazom še ene novosti, tako imenovane nevronske zapestnice, je Mark Zuckerberg poskusil pošiljati sporočila tehničnemu direktorju podjetja Meta Andrewu Boshwortu. Tipkati naj bi bilo možno le z gestami.
Ko pa je Zuckerberg poskušal vzpostaviti video klic z gibi rok, se sistem ni odzval. Geste je večkrat neuspešno ponovil, dokler na oder ni prišel Bosworth osebno. Občinstvo se je odzvalo z glasnim smehom.
Tehnološki navdušenci razočarani
»Ta wifi pa je nepredvidljiv,« je ob prihodu dejal Bosworth, Zuckerberg pa mu je odgovoril: »Ja, ne vem. To bomo odpravili kasneje. Te stvari vadimo približno 100-krat, pa nikoli ne vemo, kaj se bo zgodilo.« Tehnični direktor se je nato hitel opravičevati: »Moja ekipa mora zdaj odpraviti napake in pojasniti, zakaj vse skupaj ni delovalo.«
Videoposnetek predstavitve je hitro postal viralen in sprožil vrsto odzivov teholoških navdušencev. »Ni videti, da je šlo za težavo z wi-fi omrežjem,« je zapisal eden. »Rad bi videl posnetek dogajanja po predstavitvi, ko direktor kriči na ekipo,« pa je pripisal drugi.
Tudi pri kuhanju se je zapletlo
Kljub težavam je Zuckerberg predstavitev novih naprav označil za poseben trenutek za podjetje. Da bi to poudaril, je na oder pripeljal ustvarjalca vsebin o hrani Jacka Mancusa za demonstracijo kuhanja v živo z nadgrajenimi očali Ray-Ban Meta. A tudi tokrat ni šlo gladko.
Ko je Mancuso prosil pomočnika umetne inteligence, naj mu pokaže, kako pripraviti »omako za zrezek po korejsko«, spet ni šlo vse po načrtih. Namesto da bi ga vodil skozi začetne korake, je pomočnik to preskočil in mu predlagal, naj doda sojino omako in sezamovo olje, ne da bi mu pojasnil postopek. Mancuso je večkrat vprašal: »Kaj naj storim najprej?«, vendar umetna inteligenca ni odgovorila, temveč je vztrajala pri svojem: »Osnovne sestavine ste že združili, zato zdaj naribajte hruško in jo nežno zmešajte z osnovno omako.«