Kiosk je okrašen v zelenih tonih, barvi, ki je v tem delu Italije zelo pogosta in se subtilno ujema z lokalnim vzdušjem. Vidno so razstavljeni prepoznavni monogrami znamke Louis Vuitton, maskoto blagovne znamke Vivienne je opaziti tudi v oblikovanju pred kioskom.
Obiskovalci lahko uživajo v sladoledu, postreženem v personaliziranih skodelicah in s prtičkom, posebno pozornost pa so namenili obliki sladoleda, ki je na voljo v dekorativni izdaji. Ponudba je sestavljena iz desetih klasičnih okusov sladoleda, pripravljenih z lokalnimi sestavinami, na voljo pa sta tudi dve originalni kreaciji blagovne znamke. Gelato Vivienne je narejen s portugalskim mlekom z dodatkom mandarine, medtem ko je Gaston navdihnjen s tradicionalno toskansko sladico zuccotta – kombinacijo biskvita, temne čokolade in hrustljavih prelivov.
Louis Vuitton pri izdelavi sladoleda sodeluje s priznano toskansko slaščičarno Galliano, kar zagotavlja visokokakovosten in pristen okus. Če to poletje načrtujete obisk Italije, je Forte dei Marmi nova lokacija za tiste, ki želite združiti uživanje v sladoledu s pridihom razkošja. Kiosk s sladoledom Louis Vuitton bo odprt vse poletje in ponuja nenavaden način, na katerega se lahko modna znamka približa vsakdanjim poletnim užitkom. In morda tudi žepu.