V svetu, kjer se vse dogaja na zaslonih, sta Zala Zagoričnik in Domen Hofman naredila nekaj neobičajnega – svojo spletno skupnost sta preselila v resnični svet. Njuna pot se je začela kot ustvarjalni tandem na tiktoku in instagramu, kjer sta z izvirnimi videi zbrala množico zvestih sledilcev.

Leta 2023 sta naredila naslednji korak: ustanovila sta Dazzle Technology, spletno trgovino z izdelki, ki so nastali iz njunega sveta. Slušalke z mačjimi ušesi, barvni kontrolerji in mikrofon v obliki srca so hitro postali priljubljeni. A to je bil šele začetek.

Od prenosa v živo do prve igre

Ko sta konec leta 2023 začela redne prenose v živo na tiktoku, kjer z gledalci igrata videoigre, se je okoli njiju oblikovala prava skupnost. »Ni šlo več le za ogled – šlo je za sodelovanje, pogovor, prijateljstva,« pripovedujeta. Skupaj z oboževalci sta ustvarjala interne šale, edite, spomine – in želela sta jim ponuditi nekaj več.

Rodila se je ideja o družabni igri, ki bi bila popolnoma slovenska, preprosta za uporabo in polna lokalnih referenc. Marca 2024 sta predstavila svojo prvo veliko uspešnico – Detektivi: Umor v Sloveniji.

Umor v Sloveniji, a le za zabavo

Z zaslišanji osumljencev, dokazi in zavajajočimi sledmi mora ekipa skupaj odkriti, kdo stoji za zločinom. / Foto: osebni arhiv

Igra igralce postavi v središče realistične preiskave zločina, ki se je zgodil v štajerski prestolnici Mariboru. Z zaslišanji osumljencev, dokazi in zavajajočimi sledmi mora ekipa skupaj odkriti, kdo stoji za zločinom. Igra ne zahteva posebnih priprav ali znanja pravil, kar pomeni, da se ji zlahka pridružijo tudi tisti, ki običajno ne igrajo družabnih iger.

»Hotela sva ustvariti nekaj, kar bo ljudi spodbudilo k druženju, pogovarjanju, sodelovanju – brez zaslonov,« pravita. In to jima je uspelo. Igro so začeli igrati družine, pari, skupine prijateljev, celo sodelavci na timbildingih. Rekordne ocene na spletu, več tisoč prodanih izvodov in vsesplošno navdušenje so dokaz, da je Dazzle ujel duha časa.

Prvi pop-up: skupnost v živo

Maja 2024 sta Zala in Domen v BTC Cityju organizirala prvi pop-up shop s srečanjem. Dvodnevno druženje je bilo polno smeha, fotografij, spominov na prenose v živo in prvih vtisov o novi igri. Obiskovalci so lahko kupili izdelke iz spletne trgovine Dazzle – majice, puloverje, skodelice in druge dodatke z internimi »forami«, ki jih razumejo samo člani skupnosti.

Kdo sta Zala in Domen?

Zala Zagoričnik je vplivnica, ki je začela trend videov ​ASMR v Sloveniji. Na instagramu izstopa z estetsko dodelanimi objavami – kar ni naključje, saj je po izobrazbi magistrica arhitekture.

Domen Hofman je znan po humornih in viralnih vsebinah, je diplomirani informatik, ki obvlada svet tehnologije. Skupaj z Zalo ustvarja tiktok prenose v živo in vodi igričarske seanse z oboževalci.

»Dogodek nama je pokazal, da Dazzle ni več le spletna trgovina. Postal je prostor – fizični in čustveni – kjer se ljudje počutijo povezani,« pravita. Pop-up so ponovili še jeseni, obisk je bil znova navdušujoč.

Uspeh igre je marca 2025 prinesel pomembno prelomnico: Dazzle Technology se je preimenoval v Dazzle, fokus znamke pa se je v celoti usmeril v razvoj družabnih iger. Prvotni tehnološki izdelki so šli, kot pravita z nasmehom, »na zasluženi počitek v Valhallo«. »Začelo se je z igričarsko opremo, a je hitro postalo jasno, da je najino pravo poslanstvo povezovanje ljudi – ne prek naprav, temveč skozi igro,« pojasnjujeta.

Umor v Sloveniji, a le za zabavo

Igra Detektivi: umor v Sloveniji je navdušila. / Foto: osebni arhiv

Novi primer: umor na Obali

Ta mesec izide nova različica igre Detektivi: Umor v Sloveniji, tokrat postavljena na slovensko obalo. Nova zgodba, novi osumljenci in drugačno vzdušje – a enaka zasnova: sodelovalna, domača, dostopna.

Z zaslišanji osumljencev, dokazi in zavajajočimi sledmi mora ekipa skupaj odkriti, kdo stoji za zločinom. Igra ne zahteva posebnih priprav ali poznavanja pravil, kar pomeni, da se ji zlahka pridružijo tudi tisti, ki običajno ne igrajo družabnih iger.

»Spet želiva, da se ljudje usedejo skupaj, da se pogovarjajo, ugibajo, zabavajo. Slovenci pogosto iščemo povod za druženje – in takšna igra ga ponudi na najbolj naraven način.«

Dazzle danes ni zgolj podjetje. Je skupnost. Oboževalci niso le kupci, temveč soustvarjalci – s predlogi, komentarji, videi. Njihova prisotnost je bistvena. »Če ne bi bilo njih, Dazzle ne bi obstajal. Vsaka deljena zgodba, vsak komentar, vsak predlog, vse to je gorivo, ki naju žene naprej.«

Prav zato Zala in Domen pogledujeta v prihodnost s konkretnimi cilji: nove igre, še bolj dovršene, več dogodkov, kjer se mešata humor in estetika – ter skupnost, ki je vsak dan večja. 

Priporočamo