Ko beseda o avtomobilih teče v kontekstu štirikolesnika kot predmeta poželenja, ko pomislimo na sanjski avto, se večini pred očmi nariše kakšen strupen superšportnik prestižne znamke. Denimo, najbolj klišejsko, rdeči ferrari. V hipu, ko se v to razmišljanje prikrade trohica realnosti v smislu, koliko bo tak avto uporaben, pa se pod pojem sanjski avto pred omenjene vrinejo zares številni drugi. Kot kombinacija obojega so se tudi zato že zdavnaj pojavile športne različice običajnih avtomobilov. Pri čemer z običajnimi mislimo tiste, ki so na cestah prisotni tudi v različicah s šibkejšimi motorji, drugačnim podvozjem, osnovnimi stopnjami opreme … Pri nekaterih te športne različice poimenujejo s posebnimi imeni, večinoma pa s črkami ali kombinacijami črk (S, RS, GT, GTI, ST, R, N …). In ker je športnost pač priljubljena, so mnogi od njih kmalu dodali še vmesno različico, ki jo predstavljajo »le« bolj športni vizualni dodatki, medtem ko osnova ostaja enaka – pri tej eni od omenjenih črk ali kombinacij praviloma dodajo še besedo »line«. Kot pač bolj športna linija …
Pri Hyundaiju je to denimo »N line« in prav s to je bil opremljen naš testni električni ioniq 5. Da, obstaja tudi čisto pravi ioniq 5 N, s 650 konji (478 kW) moči, pospeškom do stotice v 3,4 sekunde in končno hitrostjo 260 kilometrov na uro, N line pa nanj torej le spominja – z dodatki, kot so posebna aluminijasta platišča, športna odbijača (in osvetljena letvica v prednjem), črna notranjost z rdečimi šivi in številnimi dodatki, športni sedeži, športni usnjeni volan, aluminijasta pedala … Vse to in še marsikaj kupec dobi za 1200 evrov, obenem pa to marsikomu povsem zadostuje, saj je ne nazadnje za večino voznikov tak avtomobil tudi precej bolj prijazen za vožnjo in ga precej lažje obvladajo kot zares športnega N, ki zahteva precej večjo mero in drugačno vozniško znanje.