Naziv si je prislužil volkswagen polo, majhen avtomobil, ki ga praviloma povezujemo z mestnim prevozom, ne pa z družinskimi standardi. Kljub temu je polo dokazal, da lahko običajni mestni razred »starega kova« še vedno prekaša SUV-je in kombilimuzine višjega razreda. Potrebna je le prava kombinacija prostora, udobja, tehnologije in nizkih stroškov lastništva.
Prostornost: polo prekaša tekmece
Carwow svoj izbor utemeljuje na več ključnih kriterijih, pri čemer je prvi med njimi prostor. Čeprav polo spada v razred majhnih avtomobilov, ponuja kabino, ki je v praksi razred nad pričakovanji. Na zadnji klopi ima presenetljivo veliko prostora za glavo in noge, skoraj enako kot v volkswagnu golfu. To pomeni, da tako za otroke kot odrasle potnike niso potrebni veliki kompromisi. S tem polo avtomatsko prekaša konkurente, kot sta denimo fiesta in corsa, ki zaostajajo prav pri vsakodnevni praktičnosti.
Občutek premium kakovosti in nujna vsakodnevna praktičnost
Drugi razlog za polovo popularnost je občutek premium kakovosti. Carwow poudarja, da notranjost pola deluje skoraj »šminkersko« za mestni segment. Materiali, ergonomija in berljivost instrumentov spominjajo na večje modele iz Wolfsburga.
Zaradi prtljažnika s prostornino 351 litrov, ki ga je mogoče povečati na več kot 1100 litrov, je to resno uporaben družinski avtomobil. Starši, ki vsakodnevno prevažajo vozičke, torbe in športne pripomočke, dobro vedo, koliko pomeni nekaj litrov več.
Ugodna cena in široka paleta motorjev
Tretji polov adut je vrednost. Cene rabljenih modelov so sprejemljive, kar ga uvršča med najugodnejše izbire za družine, ki si želijo zanesljiv, varen in sodoben avtomobil brez visokih mesečnih izdatkov. Prav tako so nizki stroški lastništva, saj je polo znan po skromni porabi in nizkih servisnih stroških.
Široka paleta motorjev prav tako prispeva k njegovi privlačnosti. Osnovni 1.0 MPI ponuja skromne zmogljivosti, a je za večino voznikov povsem zadosten. Kdor želi več živahnosti, izbere različico 1.0 TSI, medtem ko vrh ponudbe predstavlja polo GTI z motorjem 2.0 TSI. Ta s 6,5 sekunde do 100 km/h in najvišjo hitrostjo 240 km/h ostaja eden najzabavnejših malih športnikov v Evropi.
Čeprav se na prvi pogled zdi nenavadna, ta izbira mestnega avtomobila za najboljši rabljeni družinski model sploh ni presenečenje. Medtem ko proizvajalci in trg vse bolj favorizirajo nepotrebno velike SUV-je, tradicionalna kompaktna kombilimuzina opominja, da je lahko dobro uravnotežen majhen avtomobil več kot dovolj. Velikost ni odločilna, temveč pretehtajo kakovost prostora, zanesljivost in občutek, da ste v avtomobilu, ki vam bo še dolgo dobro služil.