Mali SUV puma je najbolje prodajan Fordov avtomobil v Evropi, da bi bil povsem usklajen s trendi, pa so mu zdaj namenili tudi električno različico: puma gen-e.
Oblikovno se od klasične najbolj razlikuje po tipično »električni« prednji maski, v notranjosti pa po dvonivojskem osrednjem delu med prednjima sedežema, ki omogoči veliko koristnega odlagalnega prostora. In ko že omenjamo odlagalni prostor – električna puma ima ogromno tudi tistega v prtljažniku, skupno za 566 litrov.
Matematika je naslednja: osnovni prtljažnik ima prostornino 378 litrov, ena glavnih značilnosti pume, tako imenovani megabox, škatlasti prostor v dnu prtljažnika, so v električni povečali v gigabox s prostornino kar 145 litrov, zadnjih 43 litrov pa doda prostor v sprednjem delu, kjer je pri običajni pumi motor. Električni je pri novi izvedenki na prednji osi, premore 168 konjev moči (124 kW), energija pa je shranjena v bateriji zmogljivosti 43,6 kilovatne ure. Doseg tako v mešanem ciklu znaša do 376 kilometrov, v varčnem načinu eco (najvišja hitrost 105 km/h) je več kot 400 kilometrov, pri mestni vožnji pa 523 kilometrov. In kar je najbolje – električna puma je cenovno dostopna. S popustom in subvencijo namreč stane 21.790 evrov, kar je denimo manj, kot znaša osnovna cena blagohibridne pume z vključenim popustom (22.100 evrov)!