V Wolfsburgu so potrdili, da se legendarni polo poslavlja od bencinskih hlapov in podaja v električno prihodnost. Volkswagen je s potrditvijo novega modela ID.Polo nakazal jasno smer – demokratizacijo električne mobilnosti. Novi adut nemškega giganta naj bi na ceste zapeljal leta 2026, s ceno, postavljeno pod magično mejo 25.000 evrov, pa cilja na množični trg.
S to potezo Volkswagen ne le ohranja eno svojih najbolj prepoznavnih imen, temveč mu vdihuje novo, brezemisijsko življenje. Odločitev za opustitev številčne oznake ID.2 v korist imena Polo je strateška, poročajo nemški mediji. »Naša imena modelov so trdno zasidrana v zavesti ljudi,« je pojasnil Thomas Schäfer, izvršni direktor znamke Volkswagen. »Predstavljajo moč znamke, kakovost in brezčasen dizajn.«
Simbolni pomen
Premiera serijskega modela je predvidena za pozno jesen, kar bo sovpadalo s 50. obletnico prvega pola, kar daje tej električni reinkarnaciji še dodaten simbolni pomen. A Volkswagen se ne ustavlja pri osnovnem modelu. Kmalu po premieri bo sledila tudi športna različica, ki bo obudila še eno legendo – oznako GTI. Novi ID.Polo GTI bo tako postal prvi popolnoma električni nosilec te slavne kratice, s čimer znamka prenaša svojo dediščino športnosti v novo dobo.
Novi ID.Polo bo v veliki meri povzel oblikovne smernice, začrtane s konceptom ID.2all, ki je bil javnosti predstavljen leta 2023. To pomeni čiste, odločne linije, ki poudarjajo stabilno lego na cesti, svetlobni pas, ki povezuje žarometa spredaj in zadaj, skrite kljuke na vratih za boljšo aerodinamiko ter osvetljen logotip VW, ki bo postal zaščitni znak električne družine ID.
Različica GTI bo svojo naravo poudarjala z bolj agresivnimi oblikovalskimi elementi: izrazitim strešnim spojlerjem, zadnjim difuzorjem in masko s prepoznavnim satovjem.
Hitrost polnjenja
V osrčju vozila bo Volkswagnova nova platforma MEB Entry s pogonom na sprednji kolesi. Kupci bodo lahko izbirali med dvema baterijskima sklopoma. Manjši, z zmogljivostjo 38 kWh, naj bi omogočala doseg okoli 300 kilometrov, medtem ko bo večji, 56-kilovatna baterija, doseg po standardu WLTP podaljšala na zavidljivih 450 kilometrov. S tem se ID.Polo postavlja ob bok ali celo pred neposredne tekmece, kot sta renault 5 in hyundai inster.
Impresivna je tudi napovedana hitrost polnjenja. Na hitrih polnilnicah naj bi se baterija z 10 na 80 odstotkov napolnila v zgolj 20 minutah, kar bo bistveno olajšalo potovanja na daljše razdalje.