Veste, kaj je najbolj običajen avto v južnokorejskem Seulu? Bel športni terenec. Zaradi vse te beline na cestah človek kar nekako izgubi pregled, kaj se pravzaprav vozi mimo tebe. Vse je nekako škatlasto in veliko in, ja, strašno strašno belo. Med proizvajalci kraljujeta zlasti slavna korejska velikana Kia in Hyundai. Ob njiju najdemo tudi nekaj uvoženih znamk. Včasih naletimo celo na značko Ssangyonga. Logo je v zadnjem času pogosteje videti tudi v Sloveniji, bo pa ime domnevno vse bolj redko. Ssangyong ima namreč novega lastnika in novo ime. Zdaj je govor o KGM, prvi avto s tem imenom pa je električni KGM torres EVX.
Če poznamo zgoraj omenjene razmere na južnokorejskih cestah, hitro vemo, po kom se torres zgleduje. Avto je na daleč in z mnogih kotov kot kopija Hyundaijevega santa feja. So pa torresovi oblikovalci poskrbeli, da podobnost ni prevelika. Žal stilske odločitve niso bile optimalne. Izstopa črn stebriček med zadnjo klopjo in prtljažnikom, ki se nadaljuje v streho. Sprednji trak luči je od daleč videti še kar v redu, od blizu pa je vtis dokaj plastičen. Na pokrovu motorja najdemo ročici, ki sta zlasti okrasne narave. Pokrov prtljažnika se zdi opremljen z rezervno pnevmatiko, a ni. Tudi ročka za odpiranje prtljažnika zavaja, da se bo ta odprl vstran, čeprav se v resnici dvigne navzgor. Gre za povsem nepotrebno navlako, ki celoti več vzame kot doda.