Kako je videti električni avto? To ni nedolžno vprašanje. Avtomobilske znamke so velik del svoje podobe v obdobju termičnih pogonov gradile na prepoznavnosti sprednjih mask. Te so na električnem avtomobilu kot pedal za zavoro na čolnu – brezpredmetne. Podjetja so se lotila dizajna z različnimi zamislimi. Nekatera so šla v čisti minimalizem, druga se še vedno niso pripravljena odpovedati maskam, saj je njihova javna podoba preveč poenotena s tem oblikovalskim dodatkom. Hyundai spada med podjetja, ki so odlično zastavila oblikovalski prehod na elektriko. Ko vidiš električnega hyundaija, takoj veš, da je električen. No, vsaj večinoma. Njihov dizajn električnih avtomobilov je bil celo tako posrečen, da so ga začeli uvajati tudi na termične avtomobile. Med posrečenimi primerki Hyundaijevih električarjev najdemo tudi prenovljenega ioniqa 5. To še posebej velja za različico N-line, ki smo jo imeli na testu.
Ko sedeš za volan ioniqa 5, te čaka fantastična izkušnja. Avto je izjemno odziven, do stotice pospeši v le 5,1 sekunde. Foto: Aljaž Potočnik
Hyundai ioniq: Uživaško fantaziranje o športnosti
Hyundaijev prenovljeni električno gnani ioniq 5 s pogonom na vsa štiri kolesa in opremo impression pusti zelo dober vtis. Ponuja tudi nadvse dinamično vožnjo. Cena brez subvencije je 63.860 evrov.
Priporočamo
Avtomobil, ki je v oči padel tudi Elvisu Presleyju
Od MacGyverja do izkušenega sivega lisjaka
ŽIVALSKI SVET
Znanost na glavo postavlja mit o alfa samcu – v resnici vlada nekdo drug
NEMŠKI TRG DELA
Študija: v katerih poklicih bo nemogoče najti delavca in kje bo največ odpuščenih
PRESTOL
Najstarejši predsednik na svetu bi kljub starosti rad še malo vladal
NOVOST
Je kot tampon, a skriva bodice: past proti posiljevalcem prihaja v Evropo
Prijava
Še nimate računa? Ustvarite račun
×