Če želiš nagovoriti veliko kupcev, imaš dve možnosti. Lahko ponudiš izdelek, ki je univerzalen ter zadovolji vse okuse in potrebe. Ker je to dvoje težko doseči, takšni izdelki praviloma ne nagovorijo vseh žepov. Drugi pristop je kar največja raznovrstnost. Preučiti je treba vse skupine na trgu in vsaki ponuditi pravo stvar. To je bilo nekoč pri avtomobilih težko. Poleg dimenzij si moral ponuditi tudi pravilno karoserijsko obliko. No, zdaj to ni več težava. Vse bolj drži, da se izdelujejo vse oblike – pod pogojem, da govorimo o športnem terencu oziroma križancu.
Hyundai bayon si deli podvozje z i20, estetika prednjih luči pa spominja na kono. Foto: Aljaž Potočnik
Hyundai bayon: Za vsako mero se avto najde
Bayon je Hyundaijev vstopni križanec, ki se po velikosti uvršča med i20 in kono. S prenovo je dobil nekoliko posodobljen zunanji videz, njegov enolitrski bencinski trivaljnik pa zadostuje potrebam. Z drugo najboljšo opremo premium ga prodajo za 24.590 evrov.
Priporočamo
Umetna inteligenca vstopila v svet visoke mode
Plaz ostrih kritik: Ko kavbojke postanejo politična izjava
STARA 114 LET
Najstarejša Japonka razkriva skrivnost dolgoživosti
"STAYCATION"
Počitnice doma in kako jih načrtovati
nova izkušnja
Nov trend na porokah? Par prodaja poročne vstopnice za 150 evrov
Intervju
Ko se ti življenje postavi na glavo: »Zdelo se mi je kot nočna mora«
Prijava
Še nimate računa? Ustvarite račun
×