Nekaj časa je neupravičeno veljalo, da električni pogon in športni avtomobili ne gredo skupaj. Kdo ve, zakaj, ne nazadnje imajo domala vsi električni avtomobili izjemne pospeške, ki se jim štirikolesniki, gnani na tekoče gorivo, večinoma niti približati ne morejo. Bržčas je bil eden glavnih razlogov ta, da je s športnimi avtomobili pač nerazdružljivo povezan hrup motorjev, električni avtomobili pa so skorajda neslišni.
Stvari so se kmalu tudi na tem področju začele postavljati na glavo in tako je tudi znamka športnih avtomobilov Alpine za naslednjih pet let napovedala prihod kar sedmih električnih modelov. Prvi je zdaj naprodaj tudi pri nas – A290, ki je, če malce nepošteno poenostavimo, športno nabrit in predelan novi renault 5, ki pa je v resnici seveda več kot le to. No, da je petka njegova osnova, seveda ne more in niti noče skrivati, a je ob tem opazno bolj športno agresiven, v notranjosti pa je glavna razlika ta, da ima namesto ročice menjalnika na sredinski konzoli tri gumbe. Motorja sta dva, šibkejši ima 180 konjev moči (132 kW), močnejši 220 KM (162 kW), baterija ima 52 kilovatnih ur in zagotavlja največ 380 kilometrov dosega, pospešek do stotice pa je pri močnejšem vsega 6,4 sekunde. Cene se začnejo pri 38.700 evrih, s subvencijo pa se znižajo do najmanj 32.200 evrov.