Spomini na študentska leta so zanimivi in še vedno sveži, čeprav od diplome mineva že 26 let. Bilo je veliko zabavanja in precej manj učenja. Predvsem pa upanja, da se nas bodo profesorji usmilili in v naših izpitnih odgovorih vendarle našli dovolj znanja za šestico. Niso ga vedno in to smo jim malce zamerili. Še zlasti takrat, ko je v njihovih glavah ločnico med znanjem in neznanjem predstavljala ena točka ali še bolje en odstotek. In smo se morali piflati še enkrat. Vse v želji, da bi jo dobili – šestico, namreč.
Danes, ko so naše glave polne življenjskih izkušenj in tudi znanja, na šestico gledamo čisto drugače kot takrat, ko smo bili študenti. Zgodba zase pa se je odvijala minule dni, ko smo se spoznavali s šestico, katere znanje je takšno, da bi na faksu zlahka dobila čisto desetico. Pišemo o Audijevem karavanu A6.
Želimo si le najboljšega, pravijo svetovljani, ki jim je še najmanjša težava v življenju denar. Če sodite mednje, ste stari (vsaj) 49 let, pomembni pa so vam družina, šport in moda, potem ste po besedah Ingolstadtčanov potencialni kupci. Takšni, ki znajo ceniti najsodobnejše tehnološke dobrote in ne vihajo nosu, ker je zanje treba globoko seči v žep – testnež je tako zahteval 30 tisočakov doplačila, pri čemer je že osnovna cena 83.984 evrov močno zasoljena. Šestica je seveda zajetnih dimenzij. Z metrom v rokah smo jo izmerili dvakrat in vselej ugotovili: v dolžino meri natanko 500 centimetrov. Ali povedano drugače: obhodili jo boste hitreje kot še tako majhen otok na Maldivih. Brez strahu, to se na zadnji klopi ne pozna, saj prostorska zadrega ni izraz, ki bi v slabo voljo spravljal (dva) potnika. Še več, potnika zadaj si svoj sedež lahko celo ogrevata, prav tako si lahko ločeno nastavljata klimatsko napravo. Ponosni lastnik se mora zavedati, da bo A6 gotovo tarča njegovega sina, ki se bo z njim želel postavljati pred dekleti. Postavljati pa se ima z marsičim.
3-6-7-2-5-0. Ne gre za kombinacijo, ki odpira sef z zlatimi palicami, temveč uteleša pogonski sklop, ki je pisan z veliko začetnico. 3-litrski bencinski šestvaljnik ima tako moč poskočnih 378 konjev (270 kW), ki komajda čakajo, da jih poženemo v dir, moč pa se na vsa štiri kolesa prenaša prek 7-stopenjskega samodejnega menjalnika, ki mu lahko ukazujemo tudi z ušesoma za volanskim obročem. Češnja na torti sta podatka o maksimalni hitrosti, ki je 250 km/h, in pospešku do stotice, ki znaša zelo hitrih 4,7 sekunde. Dovolj, da vas potisne v objem sedeža, ko dotični za volanskim obročem do konca pohodi stopalko za plin. Čeprav zapisano navdušuje, pa vse ni rožnato.
Verjetno že veste, kam pes taco moli. Poraba je namreč zmogljivostim ustrezna. Po koncu 14-dnevnega druženja se je tako povprečje ustavilo pri 9,7 litra. Pričakovano visoko. Škoda je le, da posoda za gorivo pogoltne skromnih 56 litrov in je doseg z enim polnjenjem le 580 kilometrov. Želeli bi si več.
Sicer pa je voznik kralj. V veliko pomoč mu je aktivni tempomat, ki za čisto desetico pospešuje, zavira in vzdržuje varnostno razdaljo, za nameček pa še bere prometne znake in jim prilagaja hitrost. Ali prevedeno: pozabite na kazni zaradi prehitre vožnje. Super je tudi, da voznikov sedež spominja na udobni fotelj iz dnevne sobe, je električno nastavljiv, ogrevan in oblečen v usnje. Za enostaven dostop do menijev pa skrbita dva velika povezana barvna zaslona, desni je tudi na dotik, dodaten zaslon pa je še pred sovoznikom, kar je dobro v prid večje varnosti, saj lahko upravljanje vseh nastavitev voznik prepusti sovozniku in pogleda ne odmakne z vozišča.
Karavanska različica A6 je seveda bolj uporabna od limuzinske. Ključna razlika pa se skriva v zadku. Dostop do prtljažnika je tako enostaven, saj za odpiranje in zapiranje zajetnih vrat skrbi elektrika. Prtljažnik je velik. V uradnih tehničnih podatkih je sicer zapisana številka 466 litrov, a nam se je zdel še precej večji, saj kovčke, potovalke in ostalo kramo golta še hitreje kot zgoraj podpisani mlečno čokolado z lešniki. Ko potrebujemo še več prostora, enostavno podremo zadnjo klop, tedaj nastane skoraj ravno dno, prostornina pa znaša zelo uporabnih 1497 litrov. Dovolj na primer, da v zadek spravite dve gorski kolesi. Da pa šestica po koncu testiranja ni dobila čiste desetice, je kriv pametni ključ oziroma njegova omejena pamet. Avto je vedno odklenil samodejno, pri zaklepanju pa je pokazal muhasto nrav in se je bilo potrebno dotakniti kljuke. Namesto zaključka zgolj še opazka, da je A6 lani na testnih trčenjih za varnost potnikov prejel maksimalnih pet zvezdic.