Potem ko je Lidija Logar ostala brez zaposlitve pri znani slovenski znamki kopalk, njena svakinja Slađana Raitze pa po selitvi v Nemčijo tam iskala pravo karierno pot, ju je nepričakovano povezala skupna priložnost – ter Goran, Lidijin mož in Slađanin brat. Prepoznal je potencial v njuni energiji in ustvarjalnosti ter jima predlagal, naj združita moči in ustvarita nekaj skupnega. Ta pobuda je prišla v pravem trenutku, saj se je Slađana takrat posvečala učenju nemščine, ker zaradi nepoznavanja jezika ni mogla uveljaviti svoje izobrazbe, Lidija pa je ostala brez dela. Tako sta se podali na skupno podjetniško pot, ki ju danes povezuje čez Evropo – med Slovenijo in Nemčijo – ter se z znamko Indestructible dotika tudi Hrvaške in celo Afrike.
V Tržiču so doma ustvarjalnost in ročne spretnosti
Njuna zgodba se je začela spontano, a z jasno željo po ustvarjanju nečesa svojega. Obe prihajata iz Tržiča, okolja, kjer so ustvarjalnost in ročne spretnosti nekaj popolnoma naravnega. Slađana je že kot otrok izdelovala in prodajala zapestnice, šivala oblekice za punčke in razvijala občutek za marketing. Lidija pa je že zgodaj izbrala poklicno pot v tekstilni industriji – izobraževala se je v tekstilni šoli in nato dvanajst let šivala v podjetju Nancy, kjer je pridobila dragocene izkušnje. Ko sta se povezali, sta ugotovili, da se njuno znanje in talenti izjemno dopolnjujejo. Slađana je poskrbela za ideje, vizualno podobo in promocijo, Lidija pa za kakovostno izdelavo – predvsem šivanje.
Začetki niso bili lahki. Bili sta samouki na področju podjetništva, promocije na družbenih omrežjih in razvoja produktov. A uspelo jima je. Najprej sta ustvarili otroško kolekcijo, ki je z ročno šivanimi nahrbtniki osvojila srca kupcev v Sloveniji in Nemčiji. Danes ponudbo dopolnjujejo torbice, dodatki in oblačila za vse generacije. Slađana, ki jo je v Nemčijo pripeljala ljubezen, je tam odprla tudi fizično trgovino. V njej je povezala različne ustvarjalce, med njimi grafično oblikovalko Sanjo, ki pod znamko Bordograf ustvarja motive za skupne kolekcije.
Od Slovenije in Nemčije do Hrvaške in Afrike
Njuna pot pa se ni končala le pri Sloveniji in Nemčiji. V projekt se je vključila še Slađanina sestrična Anđelka, ki je po letih dela v korporativnem svetu prevzela nalogo razvijanja hrvaškega trga s temi izdelki. Njena elegantna kolekcija, namenjena poslovnim ženskam, je hitro pridobila prepoznavnost, tudi po zaslugi uspešne komunikacije na instagramu, kjer ji je uspelo zbrati več kot 20.000 sledilcev. Vse tri – Lidija v Sloveniji, Slađana v Nemčiji in Anđelka na Hrvaškem – znajo zelo dobro prepoznati potrebe svojega lokalnega trga in v okviru skupne blagovne znamke ponuditi izdelke, ki so prilagojeni različnim okusom, a ostajajo del iste zgodbe.
Kot eno največjih lekcij na podjetniški poti navedeta izkušnjo s pandemijo covida-19. Le nekaj mesecev po odprtju trgovine v Nemčiji so sledili karantene in zaprtje večine javnega življenja. A namesto da bi obupali, sta poiskali nove poti – med drugim z osebno dostavo izdelkov s kolesom, ki je temeljila na zaupanju in personaliziranem pristopu. Prav ta izziv je bil prelomnica, saj se je v tem času njuna prepoznavnost na družbenih omrežjih močno povečala, predvsem v Nemčiji, kjer je nastala zvesto povezana skupnost.
Čeprav sta ponosni na vse izdelke, ki jih ustvarita z veliko ljubezni in pozornosti do podrobnosti, v ospredje postavljata torbice crossbody, ki so postale simbol njune znamke. V zadnjih treh letih so jih izdelale že več tisoč in prav te torbice se pogosto pojavljajo v srčnih zgodbah strank. Tako se je, denimo, zgodilo, da sta se na potovanju v Afriki srečali dve ženski z enakima torbicama, kar ju je povezalo v večer skupnega druženja.