V nereprezentativni raziskavi je sodelovalo več kot 900 pilotk in pilotov iz skoraj vseh nemških letalskih družb. Kar 93 odstotkov jih je priznalo, da so v zadnjih mesecih med letom dremali. 44 odstotkov jih je dremalo na kratkih letih, 56 odstotkov pa na dolgih. Kar 74 odstotkov pilotov je priznalo, da je dremež med letom postal del rutine. 44 odstotkov jih drema redno, 12 odstotkov na vsakem letu. 33 odstotkov jih drema občasno, le 3 odstotki pa so izjavili, da so dremali le enkrat.
»Kar je bilo prvotno mišljeno kot kratkoročni ukrep za okrevanje, se je razvilo v trajno sredstvo proti strukturnim preobremenitvam,« pojasnjuje podpredsednica sindikata Katharina Dieseldorff. Položaj se še posebej poslabša v poletnih mesecih. »Piloti nam poročajo, da opravljajo naloge kljub hudi utrujenosti. Vzroki so natrpani urniki, pomanjkanje osebja in naraščajoči operativni pritisk.«
Po mnenju sindikata nadzorovan počitek za enega od dveh članov posadke med letom načeloma ni problematičen. Pri vzletu in pristanku se običajno leti tudi z avtopilotom. Vseeno poudarjajo, da izčrpanost pilotov ogroža varnost. V sindikatu zato pozivajo letalske družbe: »Kultura podjetja, ki banalizira ali ignorira utrujenost, je varnostno tveganje. VC poziva letalske družbe, oblasti in politike k odločnemu ukrepanju – za zaščito posadk in potnikov.«