Po spletu se znova kot požar širi posnetek, ki je v zadnjih letih že večkrat zaokrožil, vendar pri gledalcih vsakič vzbudi mešanico strahu in občudovanja. Na njem je prikazano letalo airbus A320, ki se v sunkih bočnega vetra bori za pristanek na letališču v Innsbrucku. Kljub temu, da je posnetek star že nekaj let, njegova dramatičnost ne pojenja. Je tudi dober opomin, kako se morajo piloti kljub napredku tehnologije, boriti s silami narave.
Letalo, odeto v barve nekdanje avstrijske letalske družbe Niki, se v posnetku nevarno nagiba, medtem ko se piloti na vse pretege trudijo poravnati letalo z ozko pristajalno stezo, stisnjeno med visoke alpske vrhove. Po trenutkih napetosti in boja s silami vetra, se posadka odloči za edino varno potezo: prekinitev pristanka in ponoven dvig v nebo, manever, v letalskem žargonu znan kot »go-around«. Ta odločitev, sprejeta v delčku sekunde, priča o visoki usposobljenosti in odgovornosti pilotov, ki so varnost potnikov postavili na prvo mesto.
Posnetek je med drugim objavljen na youtubu:
Letališče v Innsbrucku, znano tudi kot Kranebitten, sicer slovi kot eno najzahtevnejših v Evropi. Njegova umeščenost globoko v dolini reke Inn, obdana z gorami, ki se dvigajo tudi do 3000 metrov visoko, od pilotov zahteva izjemno natančnost in poznavanje specifičnih postopkov. Letališče je uvrščeno v kategorijo C, kar pomeni, da za pristanek na njem piloti potrebujejo posebno, dodatno šolanje.
Podobni primeri se občasno sicer zgodijo tudi na Brniku, čeprav to slovensko letališče ne sodi med najbolj zahtevne glede pristajanja.
V Innsbrucku namreč poseben izziv predstavlja zloglasni fen, topel in suh veter, ki se z gora spušča v dolino in s seboj prinaša močne, nepredvidljive sunke. Ti sunki lahko dosežejo orkansko moč in predstavljajo resno grožnjo za letala med pristajanjem in vzletanjem. Piloti, ki letijo v Innsbruck, morajo biti zato posebej usposobljeni za obvladovanje teh ekstremnih vremenskih pogojev, kar pogosto vadijo v simulatorjih letenja.
Letalo na znamenitem posnetku je pripadalo družbi Niki, ki jo je leta 2003 ustanovil nekdanji trikratni svetovni prvak formule 1, Niki Lauda. Družba, ki je bila sprva poznana po kakovostni storitvi in prijaznosti do potnikov, je kasneje postala hčerinska družba nemškega letalskega prevoznika Air Berlin.