Na Hrvaškem je hotelskih nastanitev razmeroma malo, še manj pa je takšnih, ki delujejo pod uveljavljenimi blagovnimi znamkami – teh je le okoli deset odstotkov, medtem ko v nekaterih drugih državah delež dosega približno 30 odstotkov. Tudi zato velja veliko optimizma pri oblikovanju letovišča Novi Vinodolski, ki ga je za 45 milijonov evrov kupil slovenski investicijski sklad ECM Partners, ljubljanski vlagatelji pa so skupaj z londonskim investicijskim skladom JNE Partners v začetku letošnjega leta podpisali franšizno pogodbo z vodilno svetovno hotelsko skupino Accor za svojo blagovno znamko Mövenpick.

Mövenpick Hotel & Residences Kvarner Bay

Foto: Mövenpick Hotel & Residences Kvarner Bay

Pomembna naložba je vključevala tudi prenovo 198 hotelskih sob, ki so prve goste sprejele že to poletje, hotel pa obratuje vse leto. Prenova 304 rezidenc pa je predvidena v treh fazah do leta 2027. »Verjamemo, da bomo z naložbami nekdanji Hotel Novi pozicionirali kot največje posamezno letovišče v regiji,« je povedal Matej Sodin, vodja prodaje in marketinga pri Mövenpick Residences Kvarner Bay, pod tem imenom deluje že tudi prenovljeni hotel. Sodin je poudaril, da gre za popolno preobrazbo obstoječega obalnega kompleksa tik pred Novim Vinodolskim, »ki naj bi postal eden največjih razvojnih letoviških projektov na Jadranu. Ker je Kvarner že tradicionalno ena najbolj priljubljenih destinacij Slovencev, je projekt za slovenski trg še posebno zanimiv,« je še dodal in napovedal odprtje za leto 2026, v prodajo pa že vstopajo prve rezidenčne enote.

Mövenpick Hotel & Residences Kvarner Bay

Foto: Mövenpick Hotel & Residences Kvarner Bay

Letovišče svetovnega formata

Projekt bo obsegal 304 rezidence in nadstandardne hotele, zasnovane v skladu z visokimi standardi blagovne znamke Mövenpick, ki slovi po brezčasni estetiki, vrhunski kulinariki in izkušnjah, namenjenih družinam in prijateljem. Mövenpick deluje v okviru globalne hotelske skupine Accor, ki upravlja več kot 5680 hotelov v 110 državah po svetu. »Kot investitorji smo takoj prepoznali izjemen potencial te lokacije – redkega območja, ki še vedno ohranja pristnega duha Jadrana,« je poudaril Aleš Škoberne, direktor ECM Partners. »Na tem delu hrvaške obale že dolgo ni bilo projekta takšnega obsega. Ponosni smo, da skupaj s skupino Accor vpeljujemo blagovno znamko Mövenpick ter širši regiji predstavljamo koncept brendiranih rezidenc.« ECM Partners je mednarodni investicijski sklad s slovenskim poreklom, ki je v regijo srednje in jugovzhodne Evrope doslej vložil že okoli milijardo evrov ter uspešno končal 28 projektov.

Celotni velnes se razprostira na 14 tisoč kvadratnih metrih.

Celotni center dobrega počutja se razprostira na 14.000 kvadratnih metrih. Foto: Mövenpick Hotel & Residences Kvarner Bay

Rivierni slog, neskončni pogledi in popolna opremljenost

»Notranjo ureditev rezidenc je zasnoval priznani londonski studio Atellior, ki je ustvaril sodobno interpretacijo riviernega sloga: mehke linije, naravni materiali, bogate teksture in odprti, s svetlobo prežeti prostori,« je predstavitev nadaljeval Sodin, pri tem pa namignil, da poseben pečat dajejo razgledi na morje in mogočni obris Krka. Kupcem so na voljo enosobne in dvosobne enote z zasebnimi terasami ali balkoni, omejeno število penthousov pa predstavlja vrhunec obmorskega luksuza. Vse rezidence so opremljene s pohištvom najvišje kakovosti in pripravljene za takojšnjo vselitev.

Igor Nekic, generalni direktor, Matej_Sodin, direktor prodaje, Vesna Ponorac in Nader Bawany (ECM_Partne) so predstavili zgodbo novih rezidenc v Novem Vinodolskem. F Vid Rotar

Igor Nekić, generalni direktor, Matej Sodin, direktor prodaje, Vesna Ponorac in Nader Bawany (ECM Partners) so predstavili zgodbo novih rezidenc v Novem Vinodolskem. Foto: Vid Rotar

Življenje z vsemi privilegiji letovišča

Lastniki rezidenc bodo imeli dostop do celotne infrastrukture letovišča: zasebne plaže, več bazenov, otroškega kluba, vrhunskega fitnesa s panoramskim pogledom ter največjega centra dobrega počutja v regiji. Ta se razprostira na kar 14.000 kvadratnih metrih in vključuje savne, talasobazene (zunanji in notranji) ter pristni turški hamam. Posebnost projekta je tudi ekskluzivni Salon za lastnike, ki združuje prostore za sodelanje, igrišče za padel ter zunanje terase z ognjišči. Rezidenti lahko računajo na 24-urno varovanje, strokovno vzdrževanje nepremičnine in concierge storitve – od organizacije zasebnih večerij do izletov, velneških doživetij in varstva za otroke. Lastniki rezidenc pridobijo tudi platinum status v programu Accor Live Limitless, ki prinaša VIP-ugodnosti v vseh 5680 hotelih skupine. Prav tako pa se lahko kupci vključijo v profesionalno upravljani najemni program, v okviru katerega se nepremičnina v času odsotnosti lastnika oddaja kot del hotelske ponudbe.

Priporočamo