Novost so napovedali na instagramu z videom, ki je parodija na televizijske kvize iz 70. let in h kateremu so dopisali: »Z našimi novimi drzno zasnovanimi hlačkami z umetnimi dlačicami je odslej vaša 'preprogica' lahko v kateri koli barvi.« Tangice, ki stanejo 28 evrov, so označili za najbolj provokativen izdelek doslej.
Reakcije so bile mešane, nekateri so bili nad idejo navdušeni, drugi povsem zmedeni. »Kdo si je to izmislil??? je zapisal nekdo. »Je pri vas vse v redu?« se je vprašal drugi, medtem ko je tretji v šali dodal: »Kličem 911.«
Nekateri so pohvalili marketinško spretnost zvezdnice, češ da zna s provokativnimi idejami pritegniti pozornost in povečati prodajo.
»Pameten način, da ljudi pritegneš na spletno stran – nasmejijo se, potem pa kupijo še druge stvari, ki jih sploh ne potrebujejo. Genialna ekipa za spletno trgovino,« je zapisal eden od komentatorjev.