V času kislih kumaric je bil ogromno tuje medijske pozornosti deležen dogodek, do katerega je prišlo na koncertu skupine Coldplay v mestu Foxborough v ameriški zvezni državi Massachusetts. Na velikem zaslonu so pokazali objet par, moški in ženska pa se sta v trenutku, ko sta se zavedla, da ju vsi vidijo, skušala skriti. 

Njuna zadrega je bila očitna, opazil pa jo je tudi pevec Chris Martin, ki je zasačen par podražil z besedami: »O, poglejte ju no! Dajta no, vse je v redu! No, ja, ali koga varata ali pa sta le zelo sramežljiva!«

Izkazalo se je, da gre za izvršnega direktorja podjetja Astronomer, ki se je koncerta udeležil z vodjo kadrovske službe. Oba sta poročena, z videoposnetka pa je razvidno, da se koncerta nista udeležila zgolj kot prijatelja. 

Izbruhnil je škandal, splet pa so preplavile šale in duhovičenja na račun zasačenih ljubimcev. Oba sta v naslednjih dneh odstopila s položajev, ki sta ju zasedala v podjetju.

Pri Astronomerju so v odzivu na nenadejano pozornost ubrali domiselno PR-strategijo. V sodelovanju z oglaševalsko agencijo Maximum Effort, ki jo vodi igralec Ryan Reynolds, so pripravili oglas, v katerem nastopa igralka in podjetnica Gwyneth Paltrow, ki je tudi nekdanja žena Chrisa Martina. V videposnetku se predstavi kot »zelo začasna predstavnica za odnose z javnostmi«, ki je bila najeta, da odgovori na številna vprašanja, ki jih je podjetje prejelo v zadnjih dneh.

Nato odgovarja na “najpogostejša vprašanja” na način, da predstavlja delo in poslanstvo podjetja, obenem pa se na humoren in dvoumen način navezuje na škandal, ki ga sicer ne omeni niti z besedo.

Videoposnetek, naslovljen Hvala za izkazan interes za podjetje Astronomer, so strokovnjaki za odnose z javnostmi označili za učbeniški način, kako iz neprijetnega dogodka ustvariti odmevno oglaševalsko kampanjo. 

 

Priporočamo