Alberto Ravagnani, duhovnik iz Milana, ki si je na družbenih omrežjih prislužil vzdevek »postavni duhovnik« in zbral že več kot 270.000 sledilcev, se je znašel v središču škandala, potem ko je na instagramu objavil reklamo za prehranske dodatke.
V objavi Ravagnani prikazuje prizore iz svojega vsakdanjega življenja, druženje z bližnjimi, molitev v cerkvi in vadbo v fitnesu, nato pa se obrne v kamero z besedami: »Molitev ni dovolj, dragi moji. Zato – bond supplements. Ne spremenijo me v Supermana ali Jezusa Kristusa, a mi pomagajo, da ostajam najboljša verzija sebe.«
Objavo je označil kot plačani oglas in pripisal: »Svet, a tudi zdrav. Povezava za nakup je v opisu profila.«
Verniki v šoku
Objava je sprožila plaz negativnih komentarjev. Mnogi verniki menijo, da je prestop v svet oglaševanja za duhovnika neprimeren.
»Prekoračili ste mejo, don Alberto. Duhovnik se s tem ne bi smel ukvarjati,« je zapisal eden izmed sledilcev. Spet drugi je dodal: »Duhovnik, ki več časa namenja promoviranju svojega imidža kot skrbi za duše, ne opravlja več svojega poslanstva.«
»Tudi drugi duhovniki zbirajo denar«
Ravagnani se je hitro odzval in svojim sledilcem pojasnil, da prihodke iz oglaševanja namenja župniji. »Vprašajte svojega župnika, kako zbira denar – s prireditvami, sejmi, sodelovanjem z lokalnimi podjetji. Sam počnem enako, le prek spleta,« je dejal 32-letnik.
Vendar pa njegovo pojasnilo ni zadovoljilo niti njegovih neposredno nadrejenih. Po poročanju britanskega spletnega portala Mail Online ga je škof opozoril, da so reklame za prehranske dodatke neprimerne, in mu zapovedal, da mora za podobne objave najprej dobiti odobritev.