Liam Innes in James Hennessy, znana kot Birkin fanta, sta postala spletna senzacija in vodilna vplivneža na področju luksuznih torbic. Njun skupni profil na instagramu @Angelllboys prikazuje glamurozen življenjski slog dveh domnevno premožnih mladeničev, ki dneve preživljata v elitnih londonskih četrtih, obdana z najdražjimi modnimi dodatki.
Vedno brezhibno urejena s torbicami znamke Hermès Birkin ali Kelly iz eksotičnih materialov rada razkazujeta svoje premoženje. Njune objave vključujejo bivanje v hotelih s petimi zvezdicami, potovanja v Pariz in Lyon ter zapravljanje na tisoče evrov za šampanjec. Trdila sta celo, da sta zaprla trgovino Tiffany's v New Yorku, da bi si Liam lahko privoščil ogrlico, vredno približno 76.000 evrov.
Ugibanja o financiranju njunega življenja
A za glamurjem se skriva precej bolj vsakdanja resničnost. O njunem ozadju je znano zelo malo, pravzaprav se zdi, da se trudita zakriti svoj pravi izvor. Vedno uporabljata le svoji osebni imeni in imata en sam skupni profil na instagramu. Britanski časnik Daily Mail je razkril, da prihajata iz precej skromnega okolja v grofiji Lancashire. Liam (29) je odraščal v vrstni hiši v industrijskem mestu Leyland, ki je v lasti staršev in je vredna okoli 210.000 evrov. Njegov oče Stuart, inženir, na facebooku prodaja rabljeno opremo za prikolice. Liam je pred leti delal v trgovini Selfridges v Manchestru. James (36) je odraščal bungalovu v vasi Freckleton, kjer je živel z mamo Katrino, saj sta se starša ločila.
O virih financiranja njunega razkošnega življenja obstajajo številna ugibanja. Ena od teorij pravi, da sta povezana s podjetjem Lilac Blue, ki v Londonu prodaja prestižne torbice znamke Hermès. Čeprav podjetje tega ni potrdilo, sta se večkrat pojavila v njihovih medijskih vsebinah, kar nakazuje, da imata morda zaradi sodelovanja dostop do luksuznih izdelkov, ki jih nato predstavljata kot osebne.
V kratkem času pridobila več kot 100.000 sledilcev
Njuna zgodba je polna nedoslednosti. Sprva sta trdila, da sta skupaj skoraj desetletje, nato pa spremenila zgodbo in govorila o 15 letih zveze. Prav tako sta nekoč dejala, da dolgo nista imela družbenih omrežij, a pozneje zatrdila, da so jima neznanci predlagali, naj ustvarita profil, ker izstopata s svojim slogom. V kratkem času sta pridobila več kot 100.000 sledilcev in začela sodelovati s svetovno znanimi osebnostmi. Njuna prvotna ambicija – prikaz strokovnosti v svetu mode – se je hitro prelevila v razkazovanje luksuznih potovanj in ekskluzivnih lokacij.
Skeptiki opozarjajo, da v njunih posnetkih ni zaznati nobenega severnjaškega naglasa, kar podpira teorijo, da morda igrata vlogi, ki nista avtentični. Dodatno pozornost je pritegnila tudi šala, da sta licitirala originalno torbico Jane Birkin, ki je bila na dražbi prodana za okoli 10 milijonov evrov. Trdila sta, da sta jo kupila, a se je izkazalo, da gre za satirično vsebino, kar je mnoge sledilce razburilo.
Kljub dvomom sta svojo spletno prepoznavnost dobro unovčila. Pod lastno blagovno znamko prodajata bombažne torbe z napisom »Moja druga torba je birkin« za približno 26 evrov in sončna očala za 28 evrov. Morda pa si bosta nekoč res lahko privoščila, da Tiffany's zapre vrata samo zanju.