Moda, ki se odmika od minimalizma, je v zadnjem času vplivala na številne kose maksi in nadrealističnih oblik, večinoma na torbice. Ni presenetljivo, da znamka, kot je Balenciaga, uvaja dizajn, podoben vreči za smeti, za skoraj 2000 ameriških dolarjev, medtem ko je njihova velika roza torba leta 2019 stala 1490 ameriških dolarjev. Vendar pa modni kritiki pravijo, da se lahko ne glede na ceno pripravite na »bombardiranje« fotografij te torbe na instagramu. Zanimiva je tudi torba z natisnjenim 3D-golobom znamke JW Anderson. Na seznam se je uvrstila še torbica paint can znamke Louis Vuitton (na sliki), ki je na voljo v šestih barvah, zanjo pa je treba odšteti 2360 ameriških dolarjev. Za modnim izzivom ne zaostajajo niti znamka Thom Browne Lobster in modne hiše, ki se počasi vzpenjajo, kot sta Solitude Studios in Grace Ling. vl

Priporočamo