Prvič, ne drži, da je Blaž Košorok edino točko, pogovor o likvidaciji oziroma stečaju, umaknil z dnevnega reda posveta; to je brez predhodne najave in utemeljitve na sami seji predlagal predsednik skupnega sveta delavcev skupine HSE, na veliko presenečenje generalnega direktorja HSE.

Drugič, HSE je že sedaj pripravil obsežno gradivo, v katerem je predstavil načrt likvidacije, prav tako je bil na posvetu prisoten pripravljavec tega dela gradiva – direktor TET, ki je bil pripravljen podati vsa dodatna pojasnila v zvezi s predpostavkami o izvedbi likvidacije družbe TET. Ne glede na navedeno in ob dejstvu, da je bil pobudnik sklica posveta poslovodstvo HSE, generalnemu direktorju HSE pred spremembo dnevnega reda ni bila dana beseda in je bil le seznanjen s spremembo dnevnega reda. HSE proučuje pravno podlago glede omenjenega dejanja in bo temu ustrezno odreagiral.

Tretjič, za izvedbo statusne spremembe znotraj skupine HSE, kar likvidacija TET je, je za glasovanje na skupščini TET o likvidaciji družbe, skladno z aktom o ustanovitvi družbe HSE, d. o. o., zakonitim zastopnikom družbe HSE za glasovanje na skupščini TET treba pridobiti soglasje NS HSE. Iz navedenega izhaja, da generalni direktor HSE poslovodstvu TET nikakor ne more naložiti sklica likvidacijske skupščine.

Naj za konec še pojasnimo: HSE nikakor ne more prevzeti celotne odgovornosti za trenutno stanje v družbi TET, ki je vse od sprejetja zakona o postopnem zapiranju RTH svoje pozitivno poslovanje zagotavljala le skozi prispevek za prednostno dispečiranje, ki se je z zaprtjem Rudnika Trbovlje-Hrastnik s koncem leta 2012 prenehalo. HSE si je ves čas sprejetja EZ-1 prizadeval, da člen, ki bi še naprej omogočal izvedbo prednostnega dispečiranja in je bil odobren s strani Bruslja ter ga pozna tudi veljavna direktiva o trgu z električno energijo, ki jo je v slovenski pravni red implementiral ravno EZ-1, ostane v zakonu, toda žal brez uspeha. Brez tega prispevka in ob dejstvu srednjeročno nizkih cen električne energije obratovanje TET zgolj na tržnih osnovah, ob pomanjkanju energenta po konkurenčnih cenah, ni izvedljivo, kljub možnostim, ki jih TET-u omogoča sprejet prehodni Nacionalni načrt obratovanja do leta 2020.

Majna Šilih, asistentka Službe komuniciranja HSE