Mogoče pa nas hoče nekdo v tej državi poneumiti ter oropati vsakršnega dostojanstva. Materialno so nas tako že. Če pravilno razumemo odločitev ustavnega sodišča, potem njihova odločitev pomeni, da lahko obsojenec, ki je zaposlen v javni upravi, med prestajanjem zaporne kazni kar hodi v službo. Mar ni biti poslanec tudi služba v javni upravi, saj imenovani dobiva plačo in se ta oblika dela šteje v kvoto javnih uslužbencev? Zanima nas, ali bo veliki J. J. zdaj dobival poslansko plačo, povrnjene potne stroške in morda še kaj drugega? Zelo radi pa bi dobili odgovor, kako bodo potekale resocializacija zapornika in druge obveznosti, povezane s prevzgojo?

Po tej presoji ustavnega sodišča lahko pričakujemo, da bodo vsi zaprti in priprti hoteli hoditi v službe, ki so jih opravljali, preden so bili zaprti. Na podlagi odločitve ustavnega sodišča in njihove logike pozivamo bivšega zaprtega poslanca Srečka Prijatelja, da zahteva povrnitev plače za čas, prestan v zaporu, in odškodnino, ker so mu bile kršene človekove pravice. Saj bi moral kot poslanec hoditi v službo in prejemati plačo. Ne vemo, v čem se razlikuje poslanski mandat Janeza Janše od mandata nekdanjega poslanca Srečka Prijatelja. Pozivamo vse druge zapornike, saj je večina hodila v službo in tudi njim je nastajala nenadomestljiva škoda, da začnejo vlagati zahteve ustavnemu sodišču, da odloči tudi o njihovih pravicah.

Sprašujemo se, ali to ustavno sodišče deluje v korist Slovenije ali proti njej. Takšne odločitve nam bodo dokončno uničile finance, saj bomo delali samo še za odškodnine zapornikov. Sprašujemo se, ali lahko zaradi napačnih odločitev zahtevamo tudi odškodnino od sodnikov ustavnega sodišča, če se ugotovi, da ni nič narobe, če so kriminalci v zaporu – pa četudi so poslanci.

Zastavljamo še eno vprašanje sodnikom ustavnega sodišča in vsej pravni stroki ter poslancem, predsedniku vlade, posebej predsedniku države g. Pahorju: Kako lahko nekdo (razen če je to Janez Janša), ki je v zaporu, dela v parlamentu oziroma ali ni zavezan skleniti delovnega razmerja po zakonu o delovnih razmerjih? Ali mogoče obstaja kak zaupni Uradni list, ki velja samo za poslance?

Ali če se vrnemo na začetek tega zapisa: Kdo je v tej državi občan prvega in kdo drugega reda? Spodaj podpisani si za tako delitev in tako državo nismo prizadevali in če se bodo dogodki nadaljevali v tej smeri, bo treba ubrati druge poti za spremembo take prakse. Imamo dovolj!

Ali pa je mogoče poslanec poseben »naddržavljan« Slovenije?

Janez Butara in Društvo SRP