Za vse našteto si oba nedvomno zaslužita pohvalo in le malo reči je, ki bi lahko skazile skoraj idilično podobo Ljubljane. Verjamem, da bo tudi zapora Slovenske ceste, ko bo ta urejena, tako kot je predvideno, gotovo prispevala k še večji prijaznosti mesta.

Vendar pa prav prezgodnja zapora Slovenske ceste, do katere je verjetno prišlo skoraj iz otroške neučakanosti teh dveh snovalcev nove, boljše in lepše Ljubljane, pomeni napako. Nič, prav nič nimam proti zaprtju ceste, mislim pa, da je bila napaka storjena s preusmeritvijo prometa na notranji prometni obroč (Fabianijev notranji Ring), ki naj bi zaživel s postavitvijo lepega Fabianijevega mostu čez Ljubljanico. Toda ta ni zaživel, ker pač ni dokončan in to povzroča, zlasti takrat, ko kolesarji in pešci zaradi dežja, snega in mraza pač presedlajo na osebna vozila, neznansko gnečo na notranjem obroču in na cestah, kjer iščejo vozniki bližnjice.

Prekinjen je bil dostop na obvoznico prek Trnovega, težak je dostop do Jankovićevih garaž pod Kongresnim trgom, maši se Masarykova cesta, zabasan je podvoz pri nekdanji tovarni Zmaj, zastoji nastajajo na Tivolski cesti v obe smeri, prav tako ne prenese povečanega prometa tudi Aškerčeva. Neurejeno je križišče med Njegoševo, Prisojno in Bohoričevo ulico.

Pa kaj bi našteval naprej, saj imamo direktorat za promet, ki bi se lahko sedaj po odhodu gospoda Žlendra poleg avtošol pozabaval tudi s tem.

Peter Kozin, Ljubljana