Očitno še niso razmišljali o tem, da zneske, ki presegajo tovrstne stroške, odpišejo ali prenesejo za plačilo v naslednje obračunsko obdobje.

Direktorja Dinersa sem hotel opozoriti na to anomalijo, zato sem ga poklical po telefonu. Dobil sem njegovo zelo arogantno tajnico, ki mi je povedala, da direktor ni dosegljiv, verjetno samo za navadne smrtnike. Na vsak način je hotela vedeti, zakaj ga kličem. Ko sem ji povedal vzrok mojega klica, me je kljub mojemu protestu zvezala k namestniku vodje komerciale. Povedal sem mu, da želim govoriti z direktorjem in ne z njim, zato je poskušal moj klic prevezati nazaj v tajništvo, vendar se verjetno tajnica, ko je videla številko, ni hotela javiti. Namestnik vodje komerciale mi je zagotovil, da me tajnica pokliče nazaj. Tega klica nisem dočakal vse do danes, pa je od tega že nekaj mesecev.

Sicer sem pa verjetno tudi čudak. Le kaj sem pričakoval. Očitno jim lahko plačujem letno članarino, jih "futram" s procenti, ki jih dobijo od mojih nakupov, in pričakujem vsaj na vsakem drugem mestu, ko želim plačati s kartico Diners, da mi povedo, da žal pri njih s to kartico ne morem plačati, da pa imajo vse druge kartice. Zagotavljam vam, direktor Dinersa, če se kaj takega samo še enkrat ponovi, vam zagotovo vrnem kartico.

Janez Zupan, Domžale