Projektantu bi bil odgovor prodajalcev v pomoč in ne bi načrtoval neumnosti, ki uničujejo delovanje tržnice, kakor je na primer dobava na stojnico in odvoz neprodanega z embalažo skozi klet brez analize števila potrebnih dvigal. Kolesarji bi povedali podžupanu in mestnemu urbanistu arhitektu Žnidaršiču, da je lokacija kolesarnice za petsto koles v kleti neprimerna, saj nismo vsi Pogačarji, da bi zmogli med množico avtomobilov po klančini v klet in še težje vzpon na isti lokaciji.

Pa vseeno vljudnost zahteva, da na vprašanje odgovorimo.

Želimo tržnico brez garaž, ki za delovanje tržnice niso potrebne. Želimo, da se arheološka dediščina na Vodnikovem in Krekovem trgu ohrani in predstavi in situ, kot je obljubil gospod župan decembra 2009 ob predstavitvi idejnega projekta srednjeveškega muzeja z barbakanom, Kloštrskimi vrati, dvojnim obzidjem vse do Vodnega stolpa. S kolegom Kerševanom sva upoštevala županovo željo, da se muzej poveže z žičnico na grad in projekt dopolnila. Arheološko dediščino dvojno obzidje z vodnim stolpom projekt MOL ruši, način predvidene gradnje garaž pod tržnico pa uniči zadnje arheološko območje v Ljubljani. Vsečloveške pravice do neoskrunjenega groba v grobnicah pod tlakom frančiškanskega samostana, kar pokojnim zagotavlja pogodba s frančiškani, investitorju ni mar.

Milan Zdravko Kovač, u.d.i.a., Ljubljana

Priporočamo