Treba pa je biti realen, nekateri odseki avtocest potrebujejo širitev, ker so danes preobremenjeni. Vsak dodatni pas poveča zmogljivost, ta pa se hitro zapolni. Tako, kot sta bila dva pasova že zdavnaj preobremenjena, bodo to sčasoma trije. Težava je tudi, da ljubljanski obroč hkrati deluje kot mestni ring in kot tranzitna avtocesta. Mogoča rešitev bi bile mestne obvoznice, te pa niso v pristojnosti Darsa. Na severu sta načrtovani vsaj dve povezavi, razbremenilni cesti, ki bi pomagali pri razbremenitvi ljubljanskega obroča.
Za resnično izboljšanje pretočnosti bo treba izboljšati tudi kulturo voznikov, s preventivnimi ukrepi in ob pomoči policije. Vrivanje, neumikanje s prehitevalnega pasu, prehitevanje po desni, neupoštevanje varnostne razdalje, vse to poslabšuje pretočnost. Ena ključnih težav pa je tudi nespoštovanje hitrostnih omejitev. Omejitve, ki jih vidite na Darsovih portalih, niso priporočene; so omejitve, ki jih je treba spoštovati. Temeljijo na naših izračunih, če bi jih vozniki upoštevali, bi na cilj vsi prišli hitreje. Na Japonskem so s tovrstnim omejevanjem hitrosti pretočnost povečali za deset odstotkov. Mladina