Ostro je začrtala novo programsko smernico in se distancirala od nostalgičnih skomin, ki so se izrodile na balkan žurih. Pod isto znamko se za november napovedujeta paket hrvaško-slovenske založbe Moonlee (skupine Analena, IN-SANE in Cripple & Casino) in koncert srbske skupine Klopka za pionira s kamniškimi Nikki Louder. Ob pripravi novega koncertnega ciklusa se projektira tudi internacionalni spletni portal. Njegov cilj bo olajšati sodelovanje med glasbeniki in drugimi kulturniki ter omogočiti lažji in hitrejši pretok oziroma izmenjavo glasbe in informacij po ozemlju bivše Jugoslavije, ki ga je doslej tvorno povezovala mreža neodvisnih radijskih postaj Crossradio.

Medtem nas Kino Šiška s klicem "Jugo nostalgijo menjamo za Jugo futurizem!" v četrtek vabi na drugi dogodek iz serialke YU GO!. Na njem se bodo zvrstili primorski bas-boben duo Dance Mamblita, zagrebški Bilk, ki so že dodobra prekrižarili godbe in svet, ter beograjski E-Play, ki veljajo za atrakcijo večera. Na prvem septembrskem dogodku je vsak pozornejši spremljevalec ljubljanske (klubske) scene opazil tandem iz Menze pri koritu, Brata in Sestro, ki sta skrbela za glasbeno kuliso v pritličju Kina Šiška. Njuna prisotnost z izbranim glasbenim repertoarjem je bila več kot spodbudna gesta. Daje slutiti, da se akterji obeh ljubljanskih kulturnih objektov zavedajo pomena medsebojnega sodelovanja in tudi tega, da širše povezovanje v regiji zahteva v prvi vrsti kooperativnost in solidarnost na mikroravni ter pozitivno konkurenco.

V nasprotju s koncertnim ciklom Limited Edition, ki ga je zadnja leta prirejala pred kratkim zaprta Cvetličarna in je temeljil na nostalgiji za zakladnico jugoslovanskega rocka, sta YU GO! in NU YU namenjena novim, svežim in mladim silam. Njun namen in cilj je isti! Zanima ju aktualno dogajanje, tukaj in zdaj! Gre za reakcijo na glasbeni ropot in trušč, ki zadnja leta močno odmeva iz garaž in klubov po ozemlju nekdanje Jugoslavije. Nove generacije glasbenih ustvarjalcev in njihovih spremljevalcev ne želijo biti ukleščene v nacional(istič)ne enklave. Samoorganizacija na lokalni ravni je prerasla v medregionalno sodelovanje in željo po izmenjavi ter medsebojni pomoči pri organizaciji koncertov in turnej. Ustvarjalni preporod po svoji raznovrstnosti in izvirnosti spominja na spontani izbruh legendarnega jugoslovanskega novega vala v začetku osemdesetih let in tisto, kar mu je sledilo skozi krvava devetdeseta. Je konstruktivna in tvorna nadgradnja zapuščine jugoslovanskega novega rocka. Mladi, ki se medlo ali pa sploh ne spomnijo Jugoslavije, v svetovljanskem duhu internacionalizma regenerirajo skupen kulturno-glasbeni prostor s starejšimi, ki jih ni pojedla melanholija obupa za staro dobro rajnko domovino. Minili so časi enačenja sodelovanja in povezovanja na ozemlju bivše Jugoslavije z jugonostalgijo. S tem imajo težave samo še zadrti nacionalisti.