Stanje v šolstvu je daleč od resnice in realnosti na področju zagotavljanja odličnih učiteljev. Ne samo da se za poklic učitelja odločajo zelo povprečni maturanti, še teh je premalo. Tako lahko zdaj v šolah poučuje skoraj že vsakdo z univerzitetno diplomo, ravnatelji pa nemočno opazujejo, kako jim pred očmi šolska barka pluje v napačne vode. Pri tem je najbolj tragično dejstvo, da se vsi odločevalci zavedajo velikanskih problemov, ki se bodo samo še stopnjevali. Vedo, da so največji problem plače učiteljev začetnikov in da 1100 evrov začetne plače učitelja pač ne bo privabilo mladih. Vedo, da bi jih bilo treba povečati, pa jih kot ujetniki enotnega plačnega sistema ne morejo oziroma ne znajo. Zato tudi velika sredstva, ki bodo v prihodnjih letih namenjena za povečanje plač zaposlenih v javnem sektorju, ne bodo prinesla izboljšanja.

Članek je dostopen samo za naročnike
Članek je dostopen samo za naročnike
Priporočamo