Prebivalci Ljubljane se namreč še vedno raje kot z vsemi drugimi prevoznimi sredstvi vozimo z osebnimi avtomobili. Precej raje kot v drugih (zeleno bolj naprednih) evropskih prestolnicah. Med drugim se to kaže v številu registriranih osebnih vozil na tisoč prebivalcev, kjer negativno prednjačimo pred mnogimi večjimi mesti. Medtem ko ima v Ljubljani svoj osebni avtomobil vsak drugi prebivalec, ima svojega na Dunaju le vsak tretji in v nam bližjem Gradcu (primerljivem tudi po številu prebivalcev) imajo registriranih 476 osebnih vozil na tisoč prebivalcev, kar je še vedno precej manj od 531, kolikor jih je na isto število prebivalcev registriranih v Ljubljani. Še bolj so podatki povedni, če pogledamo potovalne navade. Na Dunaju namreč kar 42 odstotkov gospodinjstev nima osebnega avtomobila, 74 odstotkov Dunajčanov se po svojem mestu giblje na trajnosten način, pri čemer ti več kot polovico svojih poti opravijo z javnim potniškim prevozom: podzemno železnico, tramvaji in avtobusi. Že dejstvo, da so zadnji dostopni podatki za Ljubljano iz leta 2013, pove dovolj in takrat smo Ljubljančani 41 odstotkov dnevnih poti opravili z osebnim avtomobilom in le nekaj več kot 12 odstotkov z javnim prometom. Na Dunaju so 40 odstotkov dnevnih poti z osebnim avtomobilom nazadnje opravili leta 1995.
V Črnučah hišne preiskave, prijeti Cezar naj bi načrtoval tudi umor novinarja