Mestni avtobusi danes realno vozijo v intervalih od 15 do 30 minut. Sodobni evropski mestni promet ima pet- do desetminutno frekvenco; samo Janković si predstavlja, da imajo ljudje v vročini, dežju, ponoči čas in potrpljenje čakati avtobus 20 minut in več. Raje, tako kot on, sedijo v avtomobilih. Ob konicah so avtobusi neznosno natrpani, vmes pa ti dolgi avtobusi vozijo napol prazni. V čem je logika? V dvojni avtobus se da natrpati več ljudi na manj vožnjah. Janković varčuje. Avtobusna mreža ne dosega številnih mestnih predelov. O ekoloških avtobusih mestna oblast že leta govori – v prihodnjiku. Veliko potnikov je tudi zato prebegnilo na kolesa. V Spodnji Šiški, kjer je kolesarski promet najgostejši, je kolesarska steza med kovinskimi koli široka 80 centimetrov. Ker ni niti barvno označena, vse poletje po njej hodijo turisti. Kolesarji ob zaviranju padajo po tleh.

Članek je dostopen samo za naročnike
Članek je dostopen samo za naročnike
Priporočamo