Pravijo, da je pokal Vitranc v Kranjski Gori v neformalni pa tudi formalni družbi s prej omenjenim na Tirolskem, sem sodijo še Wengen, Adelboden, Madonna di Campiglio, Schladming in kar je še takih smučarskih mek, kamor se zgrinjajo utrujeni enoprocentniki iz Davosa, da bi uživali v dobri družbi ob spremljanju novodobnih gladiatorjev na belih strminah. In ko je konec tekem in kamere ugasnejo, postane Kitzbühel ena taka zaspana, pozabljena, pusta alpska vasica, v kateri jodlarji ob šanku cuzajo domače pivo. Ja, ziher! Sem preveril na internetu. Za ta konec tedna bi bilo kar težko najti eno od njihovih najboljših sob v najboljših hotelih, ki lahko stane tudi do 2500 evrov na noč. Ja, prav ste prebrali. Toliko stane in v glavnem so take tja do konca marca že vse zasedene. Lahko pa dobite nekoliko cenejšo za jurja... Je še prostih nekaj mest.

V Kranjski Gori pa smo včasih imeli hotel Larix, a je bilo latinsko ime za macesen, ta simbol Julijskih Alp, pač preveč kmečko in ne sodi v kontekst sob za dva tisoč evrov. Zdaj se že nekaj časa imenuje bolj pomembno, bolj svetovno, bolj privlačno, bolj marketinško usmerjeno Ramada Resort Kranjska Gora. Ta konec tedna je v njem mogoče prespati že za 150 evrov na noč v sobi za dve osebi z zajtrkom. Saj vem, Kranjska Gora pač ne ponuja toliko prestižne dodatne ponudbe kot tirolski biser, zato so tudi cene malo bolj prilagojene.

A bo odslej vse drugače! Vrli hotelirji so poskrbeli za dodatno ponudbo, ki bo privabljala petičneže, polnila hotele in denarnice hotelirjev. Ne, ni golf igrišče v izteku podkorenske strmine. Ne, ni vrhunski spa in velnes in ne vem kaj še vse moderen center sprostitve, masaž in vesoljskih savn. Ne, ni restavracija s tremi michelinovimi zvezdicami. Ne, niso vožnje s kočijo po zasneženi brezmadežni pokrajini. Niso helikopterski prevozi nad alpskimi vršaci, niso koncerti svetovnih zvezdnikov, še manj razstave vrhunskih umetnikov, niti vsaj duty free shopi najprestižnejših blagovnih znamk.

Med prestižnima hoteloma prestižnega zimskošportnega središča so mojstri marketinga in dodatne ponudbe postavili lunapark s progo z avtomobilčki za zaletavanje. Saj veste, tisto, kar nas je včasih gnalo na ta dobre veselice, ko smo za dinar vozili avtomobilčke in se zaletavali naprej in nazaj in potem stopili še do ciganke po puško, da smo ustrelili v tarčo za medveda za našo ta novo punco. Takšni, ki jih vidimo v istrskih obmorskih letoviščih še danes in ki so pravo veselje za staro in mlado. Nov marketinški pristop so ubrali v Kranjski Gori in ponudili nekaj, česar v drugih elitnih krajih sploh ne poznajo. Retro stil. Mesto za sproščanje jeze, stresa in kar je še takih tegob poslovnežev. Spa in velnes brez vode, a z enakim učinkom. Ni lepšega kot zabiti se v zadek nič hudega slutečega poslovneža, tvojega recimo konkurenta v poslu, ki si pri tem lahko pregrizne vsaj ustnico, če ne celo jezika. Zdaj samo še čakamo, da bodo tisti prej omenjeni enoprocentniki iz Davosa trumoma drveli v Kranjsko Goro gledat to čudo turistične ponudbe in obogatitve vedute alpske vasice. Če bodo seveda dojeli razsežnosti tega našega ringlšpil turizma.