Rast čistega dobička Yahooja je namreč predvsem posledica donosa, ki ga beleži z naslova svojega preostalega deleža v kitajskem spletnem podjetju Alibaba in svoje odvisne družbe Yahoo Japan, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Matična družba sama pa ni poslovala tako optimistično, tako da je v obdobju med januarjem in koncem marca sklenila z upadom prihodkov od spletnih oglasov. Prodaja Yahooja se je na tem področju v letni primerjavi skrčila za 11 odstotkov.

Na drugi strani pa se je digitalni oglaševalski trg v ZDA po podatkih ameriške analitske hiše Emarketer v prvem letošnjem trimesečju okrepil za 14,8 odstotka na 9,64 milijarde dolarjev.

Glavna izvršna direktorica Yahooja Marissa Mayer, ki je v podjetje julija lani prišla iz ameriškega spletnega velikana Google, tako pri izpolnjevanju svojega cilja oživiti podjetje za zdaj ni najbolj uspešna, piše AFP. "Da bo podjetje zabeležilo rast, kakršne si želimo, bo potrebnih več let," je ob tej priložnosti povedala Mayerjeva.

Delnice Yahooja so po objavi poslovnih rezultatov po koncu rednega torkovega trgovanja izgubile več kot štiri odstotke.