Edina religija - da ne proizvedejo slabega proizvoda

»Edina stvar, ki je nikoli ne bomo proizvedli, je slab proizvod,« je povedal Cook. »To je edina edina religija, ki jo imamo – da moramo narediti nekaj odličnega, drznega, ambicioznega.«

Nekateri uporabniki Applovih zemljevidov s to izjavo morda ne bodo zadovoljni, Cook pa si verjetno želi skeptike, ki trdijo, da so Applovi najboljši dnevi minili, prepričati o nasprotnem.

Poudaril je, da ima Apple med tehnološkimi podjetji redko sposobnost inoviranja v programski in strojni opremi ter storitvah, to pa zahvaljujoč desetletjem izkušenj in mnogim uslužbencem na vseh teh področjih. Pa tudi sprotnemu kupovanju podjetij. Razkril je, da je v zadnjih treh letih Apple v povprečju vsak mesec kupil po eno podjetje.

Inovacija ni nekaj, kar bi lahko kupili

Cook je na omenjeni konferenci govoril že drugo leto zapored. Toda zdaj je situacija Appla precej drugačna od tiste pred letom dni, pišejo pri Mashablu. Lani je bilo podjetje namreč veliko bolj uspešno, medtem ko se mora zdaj boriti za to, da ohrani naziv najvrednejšega podjetja na svetu in vlagateljem dokazati, da ima na zalogi še veliko inovativnih proizvodov. »Inovacija ni nekaj, kar bi lahko enostavno kupil. Gre za nekaj, na čemer delaš desetletja,« je povedal Cook. Ni pa govoril o morebitnih bodočih proizvodih Appla (govori se o televizorjih), je pa poudaril, da je zelo zadovoljen glede trgov tabličnih računalnikov in pametnih telefonov, na katerem Apple že kraljuje.

Cook pa s svojim govorom očitno ni prepričal vlagateljev. Applove delnice so po njem padle za skoraj dva odstotka.