Podatke o prodaji sta podjetji razkrili minuli teden. V Sonyju štejejo naprave, ki so jih prodali končnim uporabnikom, Microsoftove številke pa se nanašajo na naprave, ki so jih podali trgovcem.

V Microsoftu so s prodajo zadovoljni - na blogu so zapisali, da je prodaja najnovejše konzole v primerjavi s predhodnico Xbox 360 za kar 60 odstotkov boljša. Zadovoljni pa so tudi pri Sonyju - po njihovih besedah imajo celo težavo pri dobavi zadostnih količin naprav.

Favoriti so Playstation, Xbox in Wii U

Playstation in Xbox sta poleg Nintendove konzole Wii U, ki so je predstavili konec leta 2012, favorita na področju sodobnih igralnih konzol. Slednji gre sicer precej slabše - za prodajo prvih šest milijonov konzol je japonsko podjetje potrebovalo več kot leto dni, je poročala francoska tiskovna agencija AFP.

Po ocenah analitikov je globalni trg konzol in iger zanje lani dosegel 44 milijard dolarjev, kar je sedem milijard dolarjev več kot leta 2012.