Poleg tega imajo virtualni ljubljenčki za pametne telefone in tablice na družbenem omrežju Facebook več kot 14 milijonov oboževalcev, na portalu Youtube pa več kot pol milijona naročnikov. Samo v zadnjih štirih mesecih so pri podjetju, ki ga vodi Samo Login, zabeležili 35-odstotno rast priljubljenosti iger iz omenjene serije.

Zasluge za uspeh igre pri podjetju pripisujejo simpatičnosti animiranih likov, ki se odzivajo na dotik in zvok, za 'lastnikom' pa znajo ponavljati tudi besede. "Liki se odlično ujamejo z ljudmi vseh kultur, starosti in demografij," so zapisali pri podjetju.

Igra Govoreči maček Tom je v prvi različici luč sveta ugledala leta 2010, kmalu pa se je Tomu pridružilo še pet drugih živalskih likov. V zadnjih letih so blagovno znamko razširili še na kratke risanke in plišaste igrače, v kratkem pa bodo predstavili tudi lastno televizijsko serijo.

Vrednost podjetja Outfit7 so analitiki slovenske revije Manager lani ocenili za 16 odstotkov više kot predlani, in sicer na dobrih 260 milijonov evrov.