Od 974 milijonov uporabnikov jih 44 odstotkov – kar predstavlja okoli 428 milijonov – ni nikoli objavilo niti enega tvita. Od 550 milijonov uporabnikov, ki naj bi bili aktivni uporabniki, pa jih je 43 odstotkov zadnji tvit objavilo pred enim letom. Samo 126 milijonov uporabnikov (13 odstotkov) jih je tvitalo v zadnjih 30 dneh, ugotavlja raziskava spletne strani Twopcharts, ki spremlja uporabnike Twitterja.

Vpišejo se, a ničesar ne objavijo

Številke pomenijo, da je od aprila 2013 tvitalo okoli 236,5 milijona uporabnikov, kar je v svoji predstavitvi platforme povedal izvršni direktor Dick Costolo. Z družbe so še dodali, da se mesečno v svoje profile vpiše okoli 232 milijona uporabnikov.

Pri tem je treba izpostaviti, da Twopcharts nima dostopa do podatkov, koliko ljudi se vpiše v svoje račune, temveč le, koliko tvitov je bilo poslanih. Njihova raziskava zato ne more biti povsem točno, ugotavljajo ameriški mediji.

Samo spremljajo in brskajo

Twopcharts je še razkril, da je 48 odstotkov uporabnikov naložilo svoje profilne fotografije, kar je več od tistih, ki so tvitali. To pomeni, da nekateri samo brskajo po mikroblogerski platformi in ničesar ne objavijo. Spletna stran, ki je objavila raziskavo, še ugotavlja, da ima uporabnik v povprečju 67 sledilcev in je objavil 431 tvitov.

Spletna družba se na številke ni hotela odzvati, saj noče komentirati podatkov »nekega tretjega subjekta« glede svoje storitve.