Čeprav morda ne gre za najslabše od najslabših, je težko spregledati, kako se igralci v oglasu trudijo predstaviti kot običajni uporabniki, prav tako pa jim ne uspe prikazati resničnega navdušenja nad Samsungovim izdelkom.

Videti je, da niti pri Samsungu niso bili zadovoljni z oglasom nad diskom 840 EVO Series SSD, saj so posnetek hitro umaknili v večini primerov njegove objave na youtubu.

»Lesena« igra je navdušila ljubitelje slabih reklam, eden od igralcev pa trdi, da je bil oglas posnet za južnokorejski trg, kjer bi jo pred objavo sinhronizirali. Isti igralec trdi, da so jih ustvarjalci opozorili, naj besedilo izgovarjali počasneje, tako da bi jih lahko južnokorejski igralci čim lažje sinhronizirali.

Kakorkoli že, Samsung je na ta način definitivno dobil brezplačno reklamo. Saj veste, dober glas seže v deveto vas – slab pa še dlje.