"Vedeti morate, da se samo v Nemčiji vsako leto na smučiščih ponesreči 45.000 smučarjev. Težava je nadzor tako imenovanih carving smuči. Danes so te smuči zelo hitre, kompresije so velike in veliko smučarjev izgubi nadzor. Te nove smuči pa se brez moči poravnajo same in omogočajo večjo varnost," je bistvo novosti, ki temelji na spremenjenem profilu, razložil Štrucl. Izumitelj je v osnovi doma v Črni na Koroškem, a že več kot štirideset let živi v Willingenu, kjer je več desetletij vodil tudi smučarsko šolo.

Sam pravi, da gre za povsem novo smer, da se je Mednarodna smučarska zveza že seznanila z novostjo in da sta jo testirali tudi univerzi v Frankfurtu in Münchnu. Štrucl je na Fis že dobil dovoljenje, da se nova smučka naredi. "Že zdaj so dobili testiranja iz Münchna in Frankfurta. Naslednji korak je polletno testiranje, ki bo dalo rezultate v praksi," pravi inovator in dodaja, da je s Fis dobil jasno usmeritev, da si želijo, da bi bila nova tehnologija na voljo vsem proizvajalcem.

Velik je tudi napredek v skokih. "Aerodinamika v zraku je z novo smučjo 50 do 80 odstotkov drugačna. Osnova je pač sprememba profila, ki je v vseh fazah - v smučini, v zraku in pri pristanku - bolj stabilen. Glede na trenutno ponudbo je varnost z novimi smučmi kar 50 odstotkov višja," je še dejal Korošec, ki bo prihodnje leto dopolnil 70 let, in ob tem spomnil na nekatere hude padce na skakalnih tekmah minule zime.

Pogovori o izdelavi smuči že potekajo, sam pa si želi, da bi prve izdelali že letos: "Moja želja je, da bi v Planici 2016 že skakali s temi smučmi."

Štrucl se je celo življenje ukvarjal z letenjem. Najprej kot skakalec, kasneje pa je bil eden pionirjem jadralnega padalstva v Nemčiji, še vedno je aktiven pilot, konstruiral pa je tudi ultralahka letala in je dober znanec direktorja podjetja Pipistrel. Če k temu doda smučarske šole, je bila njegova iznajdba pravzaprav plod njegovega življenjskega dela.